Beantwoord

Webversie T-Mobile TV geeft zwart scherm

  • 12 February 2023
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

sinds een paar dagen T-mobile. Veel problemen maar een a aantal zijn opgelost. maar ik kan nog steeds niet via een desktop (windows 10) of laptop (windows 11) naar TV anywhere kijken. Na het inloggen kom ik in een zwart scherm en gebeurt er niets. Via een android telefoon geen problemen

Ook de extra zenderpakketten bevatten niet de zenders die in de lijst staan en de aanwijzingen op de site lijken wel verouderd, Slordig Omdat ik geen box heb ( kijk via android TV) kan ik ook iet in het v menu komen. Al met al ben ik niet tevreden.

Gaarne hulp

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 13 February 2023, 12:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @paulvictor1952, top dat je dit ook al op een tweede apparaat hebt getest, dat is een interessant vraagstuk! Ik zie dat er al een onderzoek voor je is geopend omdat het niet meer lukt om met jouw inloggegevens in te loggen. Zelf lukt het mij ook niet met jouw inloggegevens. Ik verwacht dat je hierover snel meer van ons hoort, dit gaan wij absoluut voor je oplossen!

kunnen jullie geen nieuw account aanmaken en mij de gegevens sturen/? zodat ik overnieuw kan beginnen. of  is dit te simpel bedacht.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @paulvictor1952, kan je proberen in te loggen met de gegevens die ik je gestuurd heb in een privébericht? 

zie antwoord op je privebericht

Reageer