Beantwoord

Weer foutcode 514999, opnames ouder dan 7 dagen niet meer te bekijken

  • 12 December 2022
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Ik wil net een opname van TLC van 2 december gaan kijken en het is weer hetzelfde liedje. Afspelen lukt niet meer, foutcode 514999. Weer een programma van meer dan een week geleden. Als ik alleen nog maar programma's binnen een week kan terugkijken heb ik deze betaalde service van T-Mobile niet nodig. Dat kan gratis ook prima.

Sorry dat ik misschien een beetje geïrriteerd over kom, maar dat ben ik nu ook. Het probleem is dus niet blijvend opgelost. Gaat dit nog wel lukken of kan ik deze €5,- per maand voortaan in m'n zak houden?

Bij ander topic al geplaatst gisteravond maar nog geen reactie, dus nu hier nogmaals geplaatst.

Groet,

Irene

icon

Beste antwoord door Lisa 12 December 2022, 12:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Irene007, harstikke goed dat je hier meteen weer voor aanklopt! Ik heb je vanochtend geholpen in het onderstaande topic: 

Als je daar kort kunt aangeven om welk programma het gaat, dan ga ik dit doorspelen naar de technische dienst. Ik wil namelijk dat hier heel snel een (permanente) oplossing voor komt! 🍀

Om het overzichtelijk te houden en om jou nóg sneller te kunnen helpen, gaat dit topic nu op slot. Ik spreek je graag verder in het andere topic.