Wifi en TV werken niet

  • 8 November 2020
  • 6 reacties
  • 294 Bekeken

Wat heb ik een spijt dat ik overgestapt ben naar jullie. Eerst zit ik een week zonder internet en tv omdat er geen werkende wifi is dus geen tv. Er is geen signaal dus er moet een monteur komen. Monteur komt 3 min binnen laat een gat achter in de muur en zegt dat hij kpn gaat bellen dat ik nog van hem hoor. Hij belt terug dat kpn wat moet doen maar dit kan 5 dagen duren. Als ik tmobile bel weten jullie hier niet vanaf en ik hoor maar niets. Inmiddels zit ik al 2 weken zonder internet en tv en ik ben het zat! Ja ik heb onbeperkt internet voor een week gekregen maar ik kan bijna niets hiermee. Ik kan mijn printer niet gebruiken, de tv anywhere app werkt voor geen meter en mijn batterij gaat super snel leeg. 

 

Ik wil dat hier iets aan gedaan wordt!!!!!


6 reacties

Inmiddels gebeld en als het goed is gaat nu alles geregeld worden kwa monteur etc

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Sabrinavanderlinden,

Welkom op deze klant-helpt-klant community. Dat is inderdaad geen mooi begin, maar fijn dat de monteur in gang heeft gezet. Laat je weten hoe het verder verloopt? Dan kunnen we eventueel verder met je meedenken.

Je kunt jouw mobiel inzetten als hotspot, waardoor je een intern wifinetwerk opzet. Daarmee zou je bijvoorbeeld ook moeten kunnen printen. Al moet dat wel ingesteld worden.

Werkt nog steeds niets ben er zo klaar mee nu

Gebeld vanmiddag en vanaf 18.00 zou alles werken, nou nog steeds niet! 

Heb ik eindelijk iemand aan de lijn die zet me weer in de wacht en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Heb 40 min in de wacht gestaan 🤬🤬🤬🤬🤬🤬

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sabrinavanderlinden, welkom op de Community!

Graag zoek ik uit hoe ik je ga helpen, maar met de opgegeven informatie in je Communityprofiel kan ik geen Thuis abonnement vinden. Mag ik alsjeblieft een privéberichtje met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je geboortedatum ontvangen? Dan check ik zo snel mogelijk hoe we dit gaan aanpakken.

Reageer