Beantwoord

Wisselen tv box

  • 12 December 2023
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

Goedendag,

Ik zou graag mijn oude Entone tv kastje willen ruilen voor de nieuwe mediabox. Is dit mogelijk?

Mvg,

Roel

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 13 December 2023, 12:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Roel_v_Vr, goede vraag! Ik heb meteen met je meegekeken. Ik zie gelijk dat jij een verouderde TV Box met harddisk hebt. No worries, dit kan ik daarom zeker voor je regelen. Wel wil ik eerst wat informatie met je delen.

Omdat de Mediabox geen harddisk heeft, ga je over naar Cloud Opnemen. Dat is natuurlijk geweldig handig, je kunt ten alle tijden bij je opnames, kunt je opnames ook vanuit de app inplannen en via iedere mogelijkheid om TV te kijken je opnames terug kijken. Een hele grote verbetering dus. Wel is het zo dat de Mediabox je € 2,50 kost (voor de eerste) en Cloud Opnemen kost € 5, dat zal dus € 7,50 worden. De kosten voor je huidige TV Box zijn € 5 per maand.

Ik wil je daarom iets aanbieden. Als we de ruiling in orde maken, vergoed ik voor zes maanden dit verschil van € 2,50. Dit doe ik wel in één keer, je krijgt dus in één keer € 15 van mij. Je krijgt er natuurlijk sowieso een vernieuwde Mediabox voor terug met heel veel extra mogelijkheden. Laat het mij weten, dan maak ik het in orde!

Hi @Cheyenne van Odido ,

Bedankt voor je uitgebreide reactie en aanbod. Ik maak er graag gebruik van!

Reputatie 7
Badge +5

Wat fijn! Helemaal top @Roel_v_Vr. Ik heb de TV Box uit je abonnement gehaald, deze hoeven we niet meer terug en kun je afgeven bij een milieupunt zodra je nieuwe Mediabox staat. De Mediabox komt binnen 10 werkdagen bij je aan, je ontvangt als het zover is nog een e-mail van de bezorgdienst om je pakket te volgen.

De vergoeding heb ik meteen in orde gemaakt, je ontvangt hiervan gelijk een e-mail ter bevestiging. Het enige wat ik je wil vragen is om zelf Cloud Opnemen te activeren zodra je de Mediabox in handen heb. Dit doe je via Mijn Odido, ga hiervoor naar Abonnementen > TV > Cloud Opnemen activeren. Ik mag dit namelijk niet voor je regelen. Het is zo gepiept en je kunt er binnen een uur van genieten! 😁

Reageer