Beantwoord

Zenderupgrades naar HD?

  • 26 April 2018
  • 34 reacties
  • 1379 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 1
Toch zijn er nu zoveel maanden later nog nauwelijks zenders geupgrade
We wachten nog steeds op de regionalen, ARD, ZDF, etc en niet te vergeten CNN !!

Ik heb mijn bestelling voor TV bij jullie nog even uitgesteld en blijf even tv-abo-loos in afwachting...., en hoop dat er binnenkort duidelijkheid is.
Dan kan ik dan met zekerheid zeggen of ik blijf bij T-Mobile of naar NLE-x ga.
Reputatie 7
Badge +4
Ook de zenders die wel geüpgrade zijn staan nog niet in de zenderlijst (ID, Discovery Science, etc). ;)Bijzonder dat het zo lang op zich laat wachten. Inmiddels zijn sommige zenders al meer dan een jaar op WBA beschikbaar. :S
Reputatie 7
Badge +4
Top. Mooie toevoegingen. Nu de regionalen nog. 😉
Reputatie 7
Badge +4
Kan Boomerang tussentijds naar 16:9 gezet worden? Beeld ziet er smal uit en lijkt een flat te missen. 🙂
Reputatie 7
Bedankt voor de update @Hans-Juriën, mooi nieuws! 😎
Reputatie 1
Wat is 'zéér binnenkort'? Deze maand, dit kwartaal?
Reputatie 7
Badge
Deze maand! Hopelijk volgende week al.
Reputatie 7
Badge
Update: 5 november zullen de drie genoemde zenders in HD beschikbaar zijn. De wijziging zal in de nacht van zondag op maandag plaatsvinden.
Reputatie 7
@Hans-Juriën heeft het goede nieuws in dit topic gebracht, thanks daarvoor! Per vandaag (5-11-2018) kunnen jullie dus in detail genieten CNN HD, Cartoon Network HD en Boomerang HD. Bekijk ons nieuwsbericht op de Community voor meer informatie: [Nieuws] Uitbreiding HD-zenders: geniet nu van 40+ HD-zenders!

Reageer