Wat heb ik eraan als ik pas 30 dagen later wordt aangesloten? Op wat heb ik dan zicht?
Ja met een mobiele abonnement begrijp ik het. Daar gaat het alleen om het bereik. En als het bereik slecht is dan kan je alsnog opzeggen buiten je zicht termijn.
Maar met televisie heb je te maken met meerdere factoren. Bijv of je tevreden bent met de decoder, de functies, de tv anywhere app, de beeldkwaliteit etc.
Waarom geven jullie de klant geen kans om deze zaken te testen om vervolgens een besluit te nemen of men tevreden is. Bij ziggo doen ze dit wel en ik vind dit wel zo eerlijk en servicegericht. Wettelijk gezien leveren jullie een dienst ja en geldt het moment van bestellen.
Maarja ik zit nu met een product waar ik absoluut niet tevreden mee ben en ik zit eraan vast voor een jaar. Dit klopt toch niet helemaal? Ik kan toch pas beslissen als ik het daadwerkelijk heb gezien?
Beste antwoord door TAVL
Bekijk origineel