Beantwoord

Zie geen TV-abonnement na inloggen My T-Mobile



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

61 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@fam.oberman Helemaal goed: ik zorg ervoor dat ons tv-team de migratie volgende week opstart. Je bent dan maximaal drie à vier uur zonder tv-beeld. Dit komt doordat de initialisatie en configuratie aan de gang zijn. Ik geef je op de dag zelf door wanneer het zal gebeuren, ook krijg je een sms en e-mail met informatie. 

De oude box mag dadelijk bij het grofvuil gedeponeerd worden, die hoeven we niet langer geretourneerd te hebben! 😊

Geef me alsjeblieft een seintje zodra je komende week de nieuwere TV Box ontvangen hebt, dan verzoek ik meteen bij het team om de migratie in gang te zetten.

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, ik laat het je graag weten als er meer bekend is over de fix! 💪

Reputatie 2

Hoi @Lisa de eerste keer lukte het om in te loggen op  https://thuismy.t-mobile.nl/mijn-gegevens en zag ik ook mijn TV-abo gegevens (niet die van mijn mobiel).

Vervolgens heb ik uitgelogd en weer ingelogd via https://www.t-mobile.nl/login. Daar zag  ik helaas alleen mijn mobiele-abo. 

Daar weer uitgelogd en weer ingelogd via https://thuismy.t-mobile.nl/mijn-gegevens wordt ik geredirect naar https://www.t-mobile.nl/login.
Dus het werkt nog niet helaas.

Reputatie 2

@Lisa en @Boris hoe staat het met mijn issue? Laatste dagen is erg stil. 

Reputatie 2

En @Hajar ik heb je een paar PB's gestuurd. Graag zie ik je reactie tegemoet. 

Reputatie 7
Badge +16

@fam.oberman Je kunt het bericht hier in het topic achterlaten: mocht ik om wat voor reden dan ook verhinderd zijn, dan kan één van mijn collega's het overpakken! 😄

Je ontvangt straks een e-mail met track&trace-code zodra het pakket ons distributiecentrum verlaten heeft en aangeboden wordt ter bezorging bij PostNL - meestal is dit zo'n één à twee dagen na de bestelling.

Reputatie 2

Hi @Jason is er al iets bekend over de nieuwe inlog methode? Ik wil misschien iets aanpasen maar kan nog steeds niet bij mijn gegevens. 

Reputatie 7

Hoi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met een fix voor de problemen, maar daarbij willen we je vragen voor extra informatie: 

  • Op wat voor manier probeer je in te loggen? Via de app, browser op telefoon of browser op PC/laptop? Welke browser bijvoorbeeld?
  • Wat voor Mobiel abonnement gebruik je? 

Met deze twee punten kunnen we nog dieper graven naar het probleem. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite! 

Reputatie 2

@Lisa of @Boris het is alweer een tijdje stil en krijg steeds meer het gevoel dat het niet gaat lukken of dat ik onderin de lade lig. Hebben jullie een andere update dan we zijn ermee bezig? 

Reputatie 2

Hi @Jason de nieuwe box is binnen. Ik ga hem morgen aansluiten. Wat mij betreft mag je migratie opstarten. 

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, hartstikke bedankt voor jouw berichtje! Zojuist ben ik teruggekomen op jouw privébericht. Voor de volledigheid plaats ik de inhoud ook in dit topic. Kun je via deze weg jouw akkoord geven? Dan maak ik Viaplay voor jou in orde:

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer bij jouw gegevens kunt, daar ben ik heel blij om. Wat betreft Cloud Opnemen, deze informatie delen wij altijd van tevoren zodat je als klant niet voor verrassingen komt te staan. Ik zie dat mijn collega Jason enkele maanden geleden deze informatie naar jou heeft doorgezet in het topic. Excuses als dit niet duidelijk voor je was. De vorige TV Box met opnamefunctie was duurder dan de TV Box die je nu hebt, dus dat wordt gecompenseerd met de prijs. Weet je zo voldoende?

Viaplay regel ik maar al te graag voor je. Voordat ik dat in orde maak, wil ik voor de volledigheid de voorwaarden met je delen die worden weergeven als je deze aanvraag rond wilt maken. Ga je akkoord met de onderstaande punten?

  • Ik verzoek T-Mobile en ga ermee akkoord dat de dienst direct na bestelling geleverd wordt en daarmee doe ik afstand van mijn bedenktermijn van 14 dagen.
  • Ik stem in met de betalingsverplichting en alle voorwaarden en tarieven die op mijn bestelling van toepassing zijn en machtig T-Mobile om de kosten per maand automatisch te incasseren.
  • Ik kan de dienst op ieder moment aanpassen met een opzegtermijn van 30 dagen.
  • Mijn T-Mobile e-mailadres en klantnummer worden eenmalig aan Viaplay verstrekt, zodat ze mij kunnen herkennen bij het activeren van mijn account en eventueel kunnen herinneren aan het activeren van mijn account. Voor meer informatie over de gegevensverwerking: Viaplay privacy statement.

Thanks! 🍀