ziggo sport activeren

  • 29 December 2023
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Hallo,

Ik heb een paar weken geleden ziggo sport aangevraagd maar het is nog niet geactiveerd. 

Hoe lang duurt dit normaal? Ik kan nog geen kanalen ontvangen.

 

carlos

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @loga16, fijn dat je dit kenbaar maakt, ik zie je graag snel van de mooiste sportwedstrijden genieten! Zoals BeMu terecht aangeeft zie ik dat ook bij jou al dezelfde dag Ziggo Sport Totaal is geactiveerd. Ook staat Ziggo Sport Totaal ook al actief in jouw Mijn Odido account: TV-Pakketten. Ontvang je de zender niet op al jouw TV Boxen? Kan je het modem in dat geval kort van het stroom af halen? Ook kan het geen kwaad om de TV Boxen kort van het stroom af te halen zodat ze opnieuw verbinding maken met de TV server.

Ik ben benieuwd, ik zie je graag snel volledig genieten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Normaal gesproken duurt dat niet langer dan een paar minuten, zelf door de jaren heen al diverse keren Ziggo geactiveerd en weer opgezegd, gewoon via de persoonlijke pagina bij T-Mobile toen nu Odido,

Als ik weer eens Ziggo had geactiveerd resette ik na een paar minuten de tv box en kon Ziggo kijken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @loga16, fijn dat je dit kenbaar maakt, ik zie je graag snel van de mooiste sportwedstrijden genieten! Zoals BeMu terecht aangeeft zie ik dat ook bij jou al dezelfde dag Ziggo Sport Totaal is geactiveerd. Ook staat Ziggo Sport Totaal ook al actief in jouw Mijn Odido account: TV-Pakketten. Ontvang je de zender niet op al jouw TV Boxen? Kan je het modem in dat geval kort van het stroom af halen? Ook kan het geen kwaad om de TV Boxen kort van het stroom af te halen zodat ze opnieuw verbinding maken met de TV server.

Ik ben benieuwd, ik zie je graag snel volledig genieten!

Reageer