Zwart beeld na aansluiten TV-box



Toon eerste reactie

104 reacties

Hi @Cheyenne,

 

Ik heb de UTP-kabel nu rechtstreeks aangesloten dus nu zou je hem wel moeten kunnen zien.

 

Het issue met het zwart scherm bestaat nog steeds, ook na factory-reset.

 
Reputatie 5
Badge +3

Heel erg bedankt @Carlo van Wezel! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana

Intussen zijn we al 9 dagen verder en ik heb niets meer vernomen van de klantenservice van T-Mobile.

 

Overigens had de monteur van Guidion ook al een ticket aangemaakt bij T-Mobile met ditzelfde issue, dat is zelfs al ruim 2,5 week geleden.

 

Ik begin steeds meet te twijfelen aan T-Mobile en overweeg zelfs mijn abonnement te annuleren a.g.v. wanprestatie vanuit T-Mobile.

 

Ik hoop echter dat er via dit forum alsnog actie kan worden ondernemen...

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Carlo van Wezel, ik zie dat het TV team de oorzaakt heeft ontdekt. Er stonden bepaalde instellingen (TV groepen) verkeerd op je TV Box. Dit hebben zij nu aangepast. Wil jij de TV Box voor zeker 10 seconden van de stroom halen en deze daarna opstarten? Ik hoor graag wat de uitkomst is!

Reageer