300 mb ipv 1000

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 35 Bekeken

Hoe kan dat als je bekabeld maar 200-300 mb en heeel erg bar internet wat schommeld .maar 1000 mb internet abbo.onze zoon heeft dat namelijk.en als hij beld er over krijgt hij te horen hangt van de hoeveel heid mensen online en slechte kabels.dat doet me nog nog maar meer twijvelen om toch voor odido te gaan .zie vorig topic.

Waqqas 1 maand geleden

Hallo @michelsloot 

Is die snelheid van 200-300 Mbps bekabeld of via de WiFi?

Zou je eens een laptop of pc rechtstreeks op de router aan kunnen sluiten met minimaal een CAT5e internetkabel en een speedtest doen met de Ookla speedtest app?

Kan je een aantal testen uitvoeren naar verschillende testservers en ook met een andere internetkabel?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @michelsloot 

Is die snelheid van 200-300 Mbps bekabeld of via de WiFi?

Zou je eens een laptop of pc rechtstreeks op de router aan kunnen sluiten met minimaal een CAT5e internetkabel en een speedtest doen met de Ookla speedtest app?

Kan je een aantal testen uitvoeren naar verschillende testservers en ook met een andere internetkabel?

Hij heeft het bekabelt ,en had ook de speed testen gedaan enz ..hoop dat het hier wel allemaal goed komt zodra wij odido krijgen op ons adres..en op wifi moet je nog minimaal 6tot 800 mb kunnen halen .ik haal bij ziggo op het moment wifi snelheid van 350-360 mb van de 400 mb snelheid ..

Reputatie 7
Badge +15

@michelsloot

Ik had het laatste niet gezien dat je zelf nog klant geen klant bent maar vaak haal je gewoon de volle snelheid, als dat niet het geval is dan kan je via deze community samen met de moderators of met hulp van andere forumleden het probleem achterhalen en oplossen.

 

Dit is wat ik haal bij ziggo ds hopen dat odido mij ook goed internet geeft🙂eerste x in 28 jaar een nieuwe provider voor ons vandaar al de vragen twijvels enz

Reageer