8 maanden wachten en nog altijd niets....

  • 30 October 2023
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

UPC probeerde het door zich als Ziggo te re-branden, T-Mobile probeert het door zich als Odido te re-branden, het blijft net als met de VVD loze beloftes en geen aktieve herinneringen, je kan bestellen wat je wilt, maar je hoort nooit meer wat!

Service is een mentaliteit die je heb of niet, de naam veranderd dat niet !!!

op 23/feb fiber aansluiting besteld, omdat de website helder vermeldde (nog altijd!) dat T-Mobile, nu dus Odido, het kan leveren… geen enkele verantwoording daarna voor hun beloftes, alles wordt afgeschoven naar anderen, waar zij de contractuele verbinding mee zijn aangegaan !!!!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Poulus 

Odído is de provider die zijn diensten over het glasvezelnetwerk van anderen leveren dus zij moeten ook wachten totdat er een glasvezelaansluitpunt gerealiseerd is bij jou..

Hoe ver staat het met het glasvezel? Is het glasvezel al aangelegd in de straat of tot aan de gevel?

De netwerkbeheerder is verantwoordelijk voor de planning en aanleg van glasvezel dus daarmee kan je dan ook het beste contact mee opnemen.

Precies wat ik dus bedoel: koppelverkoper die alles aansmeert maar geen enkele eigen verantwoording neemt, service NUL; terwijl het pand naast ons allang is aangesloten en opgeleverd !

VERKOOP NIETS WAT JE NIET KAN WAARMAKEN UPC !!!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Poulus, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik heb meteen een status navraag uitgezet bij de Glasvezelafdeling. Zodra ik meer informatie heb, zul je het meteen van me horen! Groetjes, Ishana

Reageer