Aanbieding van Tweak

  • 27 August 2023
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Ik heb momenteel glasvezel internet van Tweak, en ik heb deze week een e-mail gekregen van Tweak dat er voor klanten een scherp aanbod zou zijn om naar T-mobile over te stappen. Als ik dit aanbod wil bekijken via de link dan krijg ik gelijk op de T-mobile site te zien dat ik alleen DSL kan bestellen en dat glasvezel nog aangelegd wordt. 
Hoe kan ik alsnog het aanbod zien? 

Cal van Odido 8 maanden geleden

Hoi @benjaminLD, leuk dat je geïnteresseerd bent in de overstap en bedankt voor het melden, wij geven je inderdaad heel graag een scherp aanbod daarvoor! Het beste kan je hiervoor contact opnemen met Tweak. Zij beschikken over de kortingen die hiervoor gegeven kunnen worden én hebben de optie om je abonnement over te zetten. Alle manier waarop je Tweak kan contacteren vind je hier: Tweak contact.

Zij kunnen dit snel voor je afhandelen, ik weet zeker dat het aanbod je zal bevallen! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @benjaminLD, leuk dat je geïnteresseerd bent in de overstap en bedankt voor het melden, wij geven je inderdaad heel graag een scherp aanbod daarvoor! Het beste kan je hiervoor contact opnemen met Tweak. Zij beschikken over de kortingen die hiervoor gegeven kunnen worden én hebben de optie om je abonnement over te zetten. Alle manier waarop je Tweak kan contacteren vind je hier: Tweak contact.

Zij kunnen dit snel voor je afhandelen, ik weet zeker dat het aanbod je zal bevallen! 😃

Reageer