Beantwoord

Aangesloten sinds begin juni, nog geen internet

  • 4 August 2023
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Ik heb sinds 7 juli een nieuwe abonnement gemaakt voor Thuis, monteur was langs geweest en de apparatuur geïnstalleerd en aangesloten. Ik had geen verbinding en volgens de monteur was een instelling probleempje bij T-Mobile. Inmiddels tig keren met de klantenservice aan de telefoon geweest, van de muur naar de kast gestuurd.. KPN Netwerk zou dit moeten oplossen maar nog geen oplossing. Communicatie met de klantenservice is maar eenzijdig, iedere keer zou ik terug gebeld worden.. ik heb geen telefoontje van ze gehad. 

Anyway, de situatie is gewoon #*-% een maand zonder internet is gewoon niet grappig. 

Ik heb nog een abonnement op een andere adres, hier geen probleem. Misschien is dit het probleem?

icon

Beste antwoord door Nekro19 11 August 2023, 10:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Nekro19, allereerst wil ik je van harte welkom heten op de Community! 

Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat na de installatie de monteur heeft opgemerkt dat er geen internetverbinding mogelijk is. Dit is vervolgens gelijk doorgezet naar onze techneuten die KPN NetwerkNL hebben aangestuurd. We zijn hier achter de schermen hard mee bezig om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Onze techneuten zijn in het weekend niet aanwezig, maar als je maandagmiddag nog niks hebt gehoord wil je me dit dan laten weten? Dan kan ik hier achteraan gaan voor je. 

Je hoeft je geen zorgen te maken dat het abonnement op het andere adres voor problemen zorgt. Het gaat hier echt om een probleem in de verbindingen van de wijkcentrale naar jouw huis. Dit gaan we zo snel mogelijk voor je oplossen! 

Hey Nora, bedankt voor jouw bericht, ik houd het maandag in de gaten en laat ik je weten wat de status van is.

 

Hallo @Nora, vandaag tot rond 17 uur niks gehoord dus zelf weer gebeld met de klantenservice, er is nog geen verandering in de status. Ik zal morgen gebeld worden door de backoffice van Tmobile, ben benieuwd.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Nekro19, bedankt voor je terugkoppeling! Houd je ons hiervan op de hoogte? 

Hoi, is opgelost. Het probleempje lag aan de glasvezel omvormer. Een nieuwe was gestuurd en die deed het gelijk. Bedankt voor jullie inzet hier. 

Fijn weekend alvast!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Nekro19, bedankt voor de terugkoppeling.

Super om te horen dat alles opgelost is, ik wens je een prettig weekend! 

Reageer