Aanleg glasvezel Hoeksche Waard - Klaaswaal

  • 10 December 2023
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo allemaal,

Sinds Juni 2023 krijg ik mails dat de aanleg snel gaat aanvangen, de laatste is van gisteren waarin staat dat de aanleg December/Januari gaat beginnen….

Volgens de planning zou de huisaansluiting al in Oktober 2023 een feit moeten zijn, maar ze zijn nog niet eens begonnen met graven.

Heeft iemand enig idee wat deze vertraging veroorzaakt en wat een realistische planning is?

Alvast bedankt,

Olaf

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @Olaf1972, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en als het goed is zijn alle civiele werkzaamheden in oktober afgerond. Ook zie ik december - januari terug voor de huisaansluiting. Dit is een wensdatum en kan inderdaad nog verzet worden. Om wat meer duidelijkheid te krijgen heb ik dit doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen telefonisch contact met je opzoeken en hopelijk iets meer kunnen vertellen over de oplevering dan ik op dit moment. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Olaf1972, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en als het goed is zijn alle civiele werkzaamheden in oktober afgerond. Ook zie ik december - januari terug voor de huisaansluiting. Dit is een wensdatum en kan inderdaad nog verzet worden. Om wat meer duidelijkheid te krijgen heb ik dit doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen telefonisch contact met je opzoeken en hopelijk iets meer kunnen vertellen over de oplevering dan ik op dit moment. 

Beste Tommie,

Bedankt dat je het direct hebt uitgezocht, bedoel je met civiele werkzaamheden de graafwerkzaamheden?

Die zijn nl. tot op vandaag niet gestart, dat is ook de reden van mijn vraag omdat ik wel de emails krijg (vanaf Juni) dat ze gaan beginnen, telkens met de 2 maandentermijn, en zelfs al een keer een briefje in de bus dat ze die week gingen graven, echter is dat er nooit van gekomen.

Hopelijk krijgen we snel uitsluitsel van de daadwerkelijke planning voor de aansluiting op deze dijk.

Groeten, Olaf

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de uitleg @Olaf1972. Als het goed is belt onze glasvezelafdeling je spoedig om een update te geven!

3 maanden later en meerder start e-mails van Odido en er is nog geen spade in de grond gezet…. Ik begin mijn twijfels te krijgen!

groeten,

olaf

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Olaf1972, ik heb alles voor je nagekeken en er is op dit moment nog geen nieuwe update. We wachten nog op de netwerkbeheerder tot zij verder kunnen gaan met de werkzaamheden. Zodra dit het geval is en zij ook bij jou thuis aan de slag kunnen, zul je gelijk bericht krijgen van de netwerkbeheerder om hier een afspraak voor in te plannen! 

Reageer