Beantwoord

Aanleg glasvezel in mijn wijk?

  • 11 October 2023
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hi, 

vrijdag 27 oktober komt Guidion mijn nieuwe internet en tv-aansluiting aansluiten op mijn netwerk, en krijg ik vandaag het volgende mailtje:

 

Update over je Glasvezel aansluiting

 

Hallo xx,

Wees gerust, we zijn je niet vergeten! Onze netwerkpartner is druk bezig met de voorbereiding voor het aanleggen van Glasvezel in je wijk.
Je ontvangt bericht van ons zodra we gaan starten met de werkzaamheden in de straat en de Glasvezel op jouw adres naar binnen gaan brengen. In de tussentijd houden we je uiteraard op de hoogte van de voortgang.

 

Echter heb ik al een glasvezelaansluiting (van mijn huidige provider KPN), en hoeft deze dus niet nogmaals aangesloten te worden lijkt me?

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 October 2023, 10:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Huito 

Volgens mij staat er iets niet goed in het systeem van Odido maar het moet goed komen als je al een KPN glasvezelaansluitpunt hebt 😁

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Huito, het komt weleens voor dat andere netwerkbeheerder niet de juiste of onvolledige informatie betreffende een aansluiting aan ons doorgeven - en vice versa. Dat komt doordat er tegenwoordig overal Glas aangelegd wordt en niet altijd alles correct af- en aangemeld wordt, even heel versimpeld uitgelegd. Qua melding zelf: ik zou het voor nu afwachten en de afspraaktool van Guidion straks gebruiken zodra er gepatcht is in de wijkcentrale (die aansturing komt vanzelf). Als ik het goed begrijp, heb jij al een FTU (aansluitpunt) omdat je al Glas had bij KPN en hoeft er enkel nog straks thuis geïnstalleerd te worden (modem em bijbehorende).

Reageer