Beantwoord

aansluiten internet en tv

  • 7 December 2023
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Goedemorgen, 

Op het forum heb ik gelezen dat als Guidion later komt dan de ingangsdatum van je abonnement dat de diensten van de huidige provider tot de installatiedatum blijft werken?

nu is mijn vraag in ons geval gaat het abonnement in op 2 januari 2014 en op 16 januari komt Guidion alles aansluiten dus dan zou alles moeten blijven werken t/m de 16e?

Begint de factuurdatum dan ook op 16 januari dus op het moment dat alles werkend afgeleverd wordt?

waar kan ik zien/controleren of de diensten blijven werken tot de 16e en niet in ons geval tot de 2e, want 2 weken zonder internet/tv lijkt me niet zo fijn. Moet ik dan contact opnemen met mijn hudige provider om na te vragen wanneer het contract bij de huidige provider stopt?

groetjes,

Marco

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 December 2023, 13:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MvdG1977 

Als je gebruik had gemaakt van de overstapservice dan zal je huidige provider blijven werken tot 16 januari en de facturatie zal ook pas starten nadat je weekend internet hebt van Odido.

Hier lees je meer over de overstapservice.

Hallo @Waqqas,

we hebben gebruikt gemaakt van de overstapservice dus ik ga er vanuit dat het allemaal goed gaat komen :)

Reageer