AANSLUITEN NIEUWE MODEM

  • 4 March 2024
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

ik wacht nog steeds op guidion die mij de nieuwe modem installeerd,heb het pakket thuis.

 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @R.busscher, goed dat je navraag doet, ik zorg er graag voor dat het balletje weer gaat rollen! De installatiemonteurs van Guidion geven namelijk aan dat je jouw afspraak met hen hebt geannuleerd. Ik zie dat een collega van mij al een verzoek heeft aangemaakt om je snel een nieuwe uitnodiging via SMS en e-mail toe te sturen. Vervolgens kan je met de digitale agenda van Guidion eenvoudig een afspraak maken wanneer het jou uitkomt.

Ik weet zeker dat Guidion snel meer voor je kan betekenen, ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe modem toe! 😄

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @R.busscher ik wil je allereerst van harte welkom heten.

heb je dan al een afspraak gemaakt?  Bel ze anders even morgen op telefoonnummer

020-3232766.

 


en a.u.b. stop met schreeuwen. Het helpt niet en is niet prettig. 
 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @R.busscher, goed dat je navraag doet, ik zorg er graag voor dat het balletje weer gaat rollen! De installatiemonteurs van Guidion geven namelijk aan dat je jouw afspraak met hen hebt geannuleerd. Ik zie dat een collega van mij al een verzoek heeft aangemaakt om je snel een nieuwe uitnodiging via SMS en e-mail toe te sturen. Vervolgens kan je met de digitale agenda van Guidion eenvoudig een afspraak maken wanneer het jou uitkomt.

Ik weet zeker dat Guidion snel meer voor je kan betekenen, ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe modem toe! 😄

Reageer