Beantwoord

Aansluiting glasvezel

  • 8 July 2022
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Goedendag,

Sinds augustus 2021 wonen wij op ons adres in de Jaffadwarsstraat in Kralingen. In aanloop naar onze verhuizing heb ik toen op 22-6-2021 een glasvezelinternet abonnement aangesloten T-mobile, aangezien dit ‘beschikbaar’ zou zijn. Echter bleek deze glasvezelaansluiting helemaal nog niet aanwezig te zijn, en tot mijn frustratie, tot op de dag van vandaag nog altijd niet aangelegd te zijn (terwijl het aan de overkant van de straat al wel is aangelegd!). Daarom zit ik noodgedwongen met een duur maandelijks opzegbaar KPN contract in afwachting van de aansluiting van het glasvezel.
Enkele zaken die daarbij extra frustrerend zijn: de T-mobile klantenservice zegt niets te kunnen betekenen en stuurt je door naar de aannemer van het glasvezel, echter wel naar de verkeerde: tot tweemaal toe ben ik doorverbonden naar VolkerWessels telecom, terwijl het in ons gebied is aanbesteed aan Van Gelder Telecom. De klantenservice van Van Gelder Telecom is zeer slecht bereikbaar, en als ze een keer de telefoon opnemen geven ze aan dat ze geen informatie hebben/kunnen geven wanneer er bij ons internet wordt aangelegd.

 

Ik zou graag zo snel mogelijk willen genieten van een snelle goede internet aansluiting van T-mobile en anders informatie willen krijgen, op welke termijn dit wel mogelijk zou zijn.

Met vriendelijke groet,

Matthijs

 

icon

Beste antwoord door Boris 8 July 2022, 14:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @ZMAF,

Een terechte vraag en ik begrijp maar al te goed dat je een update wilt krijgen over de stand van zaken. Ik heb daarop direct aan onze Fiber specialisten gevraagd om contact met de aannemer op te nemen en je van deze update te voorzien. Ze zullen contact met je opnemen om dit met je te bespreken. Houd daarom goed de telefoon in de gaten. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je te regelen. Excuses voor het ongemak!