Beantwoord

Aansluiting Glasvezel

  • 31 January 2024
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Ik wacht al maanden op een glasvezelaansluiting. Het is meerdere keren uitgesteld tot ik ineens een mediabox thuisgestuurd kreeg en nu hoor ik helemaal niks meer? Wanneer gaat er iets gebeuren?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 1 February 2024, 12:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Sanderk88, goede vraag! Ik heb je abonnement meteen bekeken en zie direct dat wij nog wachten op Open Dutch Fiber. Deze moet de lijn gereed maken voor gebruik. Wij staan op dit moment nog aan de zijlijn maar gaan aan de slag zodra wij groen licht krijgen! We sturen dan Guidion op je af voor de binnenshuis installatie. Een verwachting kan ik je lastig geven, maar via de e-mails die we je sturen houden we je zo goed mogelijk op de hoogte van de verwachting. Deze verwachting krijgen wij weer door van Open Dutch Fiber.

De spullen heb je in december van ons ontvangen. Heb je het daarover? De verwachting was eerder dat Open Dutch de lijn in december kon opleveren, vandaar dat we dit pakket toen hebben gestuurd. Hier zit je modem en de ONT in. De datum hebben ze verschoven. Ik duim mee dat je zo snel mogelijk online bent! Wil je zelf bij de netwerkbeheerder checken hoe het ervoor staat? Dat kan via 088-1633633!

Reageer