Aansluiting glasvezel Den Haag

  • 25 April 2024
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemorgen,

er moet een glasvezelkabel worden aangelegd voor mijn Odido abbonoment. Volgens Odido moet ik wachten op de aannemer voor het maken van de afspraak. Volgens de aannemer moet er nog een werkbon komen vanuit Odido. Hoe is dit op te lossen? 

Teresa van Odido 8 dagen geleden

Super leuk om te lezen dat je voor Glasvezel van Odido hebt gekozen, van harte welkom! 💚 @MJ2 

Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit. Ik kan niet wachten totdat jij van onze diensten kunt genieten! 

Ik heb meteen mijn collega’s van de Fiber afdeling aangeschoten met het verzoek om contact op te nemen met de (externe) netwerkbeheerder. Zij zullen contact met je opnemen over de daadwerkelijke planning. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het uiteraard graag! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Super leuk om te lezen dat je voor Glasvezel van Odido hebt gekozen, van harte welkom! 💚 @MJ2 

Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit. Ik kan niet wachten totdat jij van onze diensten kunt genieten! 

Ik heb meteen mijn collega’s van de Fiber afdeling aangeschoten met het verzoek om contact op te nemen met de (externe) netwerkbeheerder. Zij zullen contact met je opnemen over de daadwerkelijke planning. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het uiteraard graag! 

Ik heb inmiddels mijn abbonnement bij Odido opgezegd. Zou mijn Community account verwijderd kunnen worden? Ik zie nergens een mogelijkheid om dit zelf te doen. 

Reputatie 6
Badge +2

@MJ2 Ik had graag anders gelezen, maar natuurlijk doe ik dat graag voor je! Ik ga het account nu meteen verwijderen. 

Reageer