Aansluiting glasvezel door netwerkpartner

  • 11 September 2023
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Beste support team,

 

Als ik de diverse berichten lees, wordt ik een beetje ongerust.

Op 7 september kreeg ik netjes een melding dat “Vandaag” de netwerkbeheerder zou komen aansluiten. Dit geheel volgens eerdere berichten.

Helaas geen netwerkbeheerder, maar ook geen bericht over eventuele vertraging of een nieuwe afspraak.

Kunt u helpen om een nieuwe afspraak te organiseren?

 

Met vriendelijke groet

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hi @John Steenhuisen, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. We zijn meteen voor je gaan kijken en we zien inderdaad de afspraak staan voor 07-09. Daarnaast zie ik wel dat de aansluiting gereed is gemeld in ons systeem en dat hij nu on hold staat. Heel verwarrend, daarom hebben we besloten om Fiber aan de digitale mouw te trekken en om een update gevraagd. Zij gaan jou ook opbellen en informatie hierover verstrekken. Houd je telefoon dus goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze een voicemail in!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @John Steenhuisen, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. We zijn meteen voor je gaan kijken en we zien inderdaad de afspraak staan voor 07-09. Daarnaast zie ik wel dat de aansluiting gereed is gemeld in ons systeem en dat hij nu on hold staat. Heel verwarrend, daarom hebben we besloten om Fiber aan de digitale mouw te trekken en om een update gevraagd. Zij gaan jou ook opbellen en informatie hierover verstrekken. Houd je telefoon dus goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze een voicemail in!

Reageer