Beantwoord

Abbonement aanpassen voor ingang van het contract

  • 28 November 2023
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 2

Ik ben een Tweak klant die per 1 maart 2024 naar Odido gaat.

Vandaag zag ik in het nieuws dat Odido ook 2Gbps en 8Gbps gaat aanbieden. Ik las op Tweakers.net dat Tweak klanten die nog niet overgestapt zijn, 2Gbps kunnen krijgen 10 maanden lang voor hetzelfde bedrag. Daar wil ik ook graag gebruik van maken.

Daarnaast had ik bij de bestelling niet gekozen voor een tv box, maar de nieuwe tv box heeft dusdanig veel mogelijkheden dat ik die ook graag zou willen toevoegen. Deze was ook de eerste 10 maanden gratis.

Annuleren gaat denk ik problemen opleveren, omdat mijn Tweak aanbod al niet meer naar voren komt bij bestellen. Ik denk dat het komt omdat ik gebruik van heb gemaakt.

icon

Beste antwoord door edwinvb 28 November 2023, 16:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @edwinvb 

Je kunt inderdaad geen pick & choose doen uit de verschillende aanbiedingen die er zijn. Het Tweak aanbod heb je gehad en als je annuleert kun je wel weer uit het huidige aanbod kiezen. Wellicht is dat toch aantrekkelijker? De keuze is aan jou.

Reputatie 2

Hoi @edwinvb 

Je kunt inderdaad geen pick & choose doen uit de verschillende aanbiedingen die er zijn. Het Tweak aanbod heb je gehad en als je annuleert kun je wel weer uit het huidige aanbod kiezen. Wellicht is dat toch aantrekkelijker? De keuze is aan jou.

Het aanbod dat Tweak klanten hebben gehad blijft gewoon staan, dat staat ook op de Tweak website en alle mails die ik heb gehad van Tweak. Het annuleren zou daar geen invloed op mogen hebben, maar kan mij voorstellen dat het administratief lastig gaat worden.

De opmerking van pick & choose vind ik vreemd en niet relevant. Ik heb namelijk de optie niet gehad, want gisteren kon ik het niet kiezen. Terwijl een Tweak klant die vandaag gaat overstappen dezelfde aanbieding heeft als ik en het wel kan kiezen.

Ik wil graag een officieel antwoord hebben van een Odido medewerker, hier kan ik niks mee.

Reputatie 2

Ik heb maar even een belletje gewaagd. Het is aangepast, 2Gbps en TV-box is toegevoegd met behoud van huidige korting.

Reageer