Abo snelheid aanpassen?

  • 13 January 2024
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Zodra het was aangekondigd dat er glas kwam in de gemeente Hoorn heb ik het aangevraagd.
Het ligt nu in de straat, alleen nog even het laatste stukje naar de meterkast aansluiten (wacht vol ongeduld).

Maar ondertussen zijn er nieuwe snelheden, op het moment dat ik bestelde was er max 1Gbit.

Om er zeker van te zijn dat ik de stabielere xgspon aansluiting krijg wil ik graag over naar 2Gbit, maar dat kan niet via de online omgeving. 
 

Hoe regel ik dat?

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @Lomax_hjs, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke bericht. Het is niet mogelijk om je abonnement aan te passen als je nog niet opgeleverd bent. Zodra je opgeleverd bent en dit te zien is in Mijn Odido, kun jij de snelheid verhogen naar 2 Gbit/s. Dit kan dan ook gemakkelijk in Mijn Odido. Hopelijk ben je snel opgeleverd en kun je snel genieten van ons supersnelle glasvezel. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lomax_hjs, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke bericht. Het is niet mogelijk om je abonnement aan te passen als je nog niet opgeleverd bent. Zodra je opgeleverd bent en dit te zien is in Mijn Odido, kun jij de snelheid verhogen naar 2 Gbit/s. Dit kan dan ook gemakkelijk in Mijn Odido. Hopelijk ben je snel opgeleverd en kun je snel genieten van ons supersnelle glasvezel. 

Hi @Lomax_hjs, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke bericht. Het is niet mogelijk om je abonnement aan te passen als je nog niet opgeleverd bent. Zodra je opgeleverd bent en dit te zien is in Mijn Odido, kun jij de snelheid verhogen naar 2 Gbit/s. Dit kan dan ook gemakkelijk in Mijn Odido. Hopelijk ben je snel opgeleverd en kun je snel genieten van ons supersnelle glasvezel. 

 

In theorie is er dus een kans dat ze 2x langs moeten komen?
Eerste keer om de aansluiting te maken en een 2de keer om de aansluiting te vervangen omdat ik een verhogen wil.

Neem aan dat ze bij ODF niet zo dom zijn, zal dus wel loslopen en ik krijg gelijk een xgspon  kastje.

Reageer