abonnement aanpassen tijdens lopende bestelling

  • 23 February 2024
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Waarom kan odido geen 2 bestellingen doen of pakketen uitzetten of afmelden wanneer er een aanvraag loopt? Ik wil namelijk viaplay uit mijn pakket hebben maar dat kan niet omdat er een aanvraag voor glasvezel loopt. Dit is toch belachelijk. Moet je de hele aanvraag afzeggen dan uitzetten en dan opnieuw een aanvraag doen. Wat wel kan is een pakket aanzetten. Ja logisch, hier krijg odido meer geld voor.

Loopt al een aanvraag sinds November en nog steeds kan ik niks aanpassen.

 

Waarom heeft odido hier geen passende oplossing voor???

Demi van Odido 2 maanden geleden

Hi @Wim Visser, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je kunt niks in jouw abonnement aanpassen wanneer er nog een bestelling loopt. Zowel het aanzetten als uitzetten werkt niet. Ik heb nog gekeken of ik via de achterkant Viaplay voor je kon uitzetten, maar ook dit was niet mogelijk. Ik ben het zeker met je eens dat het makkelijker was als we alsnog wijzigingen aan het abonnement konden aanbrengen. Ik zie wel dat de patch installatie gepland staat voor 21 februari. Ik kan voor nu verder niet inzien of dit gelukt/afgerond is. Maar mocht het gelukt zijn, dan ga ik er vanuit dat jouw Glasvezelaanvraag snel doorloopt en dat je Viaplay alsnog kunt uitzetten hierna. Mocht je echt niet meer kunnen wachten met Viaplay uitzetten, dan is voor nu de enige optie om de netwerkmigratie te annuleren en dan Viaplay eruit te halen. Maar dit zou ik niet aanbevelen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Wim Visser, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je kunt niks in jouw abonnement aanpassen wanneer er nog een bestelling loopt. Zowel het aanzetten als uitzetten werkt niet. Ik heb nog gekeken of ik via de achterkant Viaplay voor je kon uitzetten, maar ook dit was niet mogelijk. Ik ben het zeker met je eens dat het makkelijker was als we alsnog wijzigingen aan het abonnement konden aanbrengen. Ik zie wel dat de patch installatie gepland staat voor 21 februari. Ik kan voor nu verder niet inzien of dit gelukt/afgerond is. Maar mocht het gelukt zijn, dan ga ik er vanuit dat jouw Glasvezelaanvraag snel doorloopt en dat je Viaplay alsnog kunt uitzetten hierna. Mocht je echt niet meer kunnen wachten met Viaplay uitzetten, dan is voor nu de enige optie om de netwerkmigratie te annuleren en dan Viaplay eruit te halen. Maar dit zou ik niet aanbevelen. 

Reageer