Abonnement namens mij geannuleerd zonder mijn toestemming.

  • 3 December 2023
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Omdat jullie me op Trustpilot vroegen dit hier te plaatsen:

 

Ik heb via de telefoon een abo voor internet en mobiel afgesloten. Glasvezel komt in november, maar tot die tijd kon ik DSL krijgen. Prima.
Installatiepakket kwam maar niet. Bellen, geen pakket. Nog een keer bellen, bestelling geannuleerd ‘door het systeem’ (precies tegelijk met dit belletje…) omdat DSL niet kan?
Ik wil dan in elk geval combikorting houden en op de lijst staan voor als glasvezel er is. 
Mag ik opnieuw bestellen.. lekker klantvriendelijk.

Nu zie ik dat meerdere buren wifi via tmobile hebben terwijl glasvezel er nog niet is. Hoe kan dit dan?
Vaak contact gezocht (telefoon, Twitter), geen hulp. Liegende medewerker, veel gedoe.
Nu deze review en klacht naar ACM, want dit kan natuurlijk niet.

Toevoeging: 29 nov zou iemand van KPN de kabel doortrekken naar mijn woning. Blijkt dat niet KPN maar Open Dutch Fiber in mijn wijk beheert. Wel zou de datum kloppen. Ik ben er de hele dag voor thuisgebleven maar er kwam niemand. 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @Snijbiet, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt en bedankt voor je uitleg. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik zie drie inactieve abonnementen en één abonnement in oplevering. Ook zie ik twee adressen voorbij komen. Je laatste aanvraag was op 29-11 op de Rembrandtstraat. Is dit het abonnement waar het over gaat? Of gaat het over de Schlegelstraat. Zou je het iets duidelijker kunnen uitleggen? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe de vork in de steel zit zodat ik kan gaan kijken wat ik voor jou kan betekenen! Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Snijbiet, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt en bedankt voor je uitleg. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik zie drie inactieve abonnementen en één abonnement in oplevering. Ook zie ik twee adressen voorbij komen. Je laatste aanvraag was op 29-11 op de Rembrandtstraat. Is dit het abonnement waar het over gaat? Of gaat het over de Schlegelstraat. Zou je het iets duidelijker kunnen uitleggen? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe de vork in de steel zit zodat ik kan gaan kijken wat ik voor jou kan betekenen! Alvast bedankt. 

Reageer