Beantwoord

Abonnement toevoegen aan Mijn Odido werkt niet

  • 16 November 2023
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Ik heb vanochtend een glasvezel abonnement afgenomen en wilde deze koppelen aan mijn account, maar hij blijft aangeven dat de bevestigingscode onjuist is. (Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens) Nu zag ik dat meer mensen hier last van hadden en op deze manier geholpen werden.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door BasSteenbeeke 16 November 2023, 16:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @BasSteenbeeke, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet overeenkomen. Dit heb ik voor je aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zul je geen abonnementen zien staan. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een browser. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt! 

Hoi @BasSteenbeeke, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet overeenkomen. Dit heb ik voor je aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zul je geen abonnementen zien staan. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een browser. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt! 

 

Ha @Tommie van Odido, alles werkt nu perfect, bedankt voor je snelle reactie!

Reageer