Abonnement toevoegen: Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.

  • 1 March 2023
  • 9 reacties
  • 132 Bekeken

Hoe moet ik het probleem oplossen tijdens het toevoegen van mijn abonnement: "Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens." Dit probleem blijft bestaan, ook na herhaaldelijk en op meerdere dagen proberen een abonnement te koppelen.

 

Helaas is er geen e-mail support van t-mobile en is dit forum het beste wat er bij in de buurt komt. Dus vandaar dat ik mijn vraag hier stel.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @RBastiaan, ik help je hier graag mee! Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan help ik je graag verder.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RBastiaan, ik help je hier graag mee! Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan help ik je graag verder.

Hey @Tommie ,

Bedankt dat je me kan helpen met mijn probleem voor het koppelen/aanmelden van mijn abbonnement bij mijn adres. Ik heb je de gegevens verstuurd in een privebericht.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RBastiaan, bedankt voor je snelle reactie. Ik zie dat je ook een mobiel abonnement hebt bij ons. Staat deze op een ander adres geregistreerd dan het adres voor je T-Mobile Thuis abonnement? 

Hi @Tommie,

 

Ik heb geen mobiel abonnement, want ik heb alleen een T-Mobile Thuis abonnement. Daar is dus ook iets fout gegaan? De medewerker aan de telefoon zij dat mijn adres goed in het systeem was overgekomen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RBastiaan,  als je naar onze website gaat: T-Mobile, klik dan rechtsboven op de avatar 'inloggen'. Dan zie je vervolgens 'Ik heb nog geen account'. Als je hier op klikt, kun je je e-mailadres: ******62@gmail.com invullen en een account aanmaken met de instructies. Dit zou als het goed is moeten werken. Kan je mij dit laten weten?

Hi @Tommie Mijn email adres eindigd op ***an@gmail.com zoals ik je in een prive bericht heb kenbaar gemaakt.

 

Met mijn email adres ben ik al ingelogd. Het probleem treed op in de "koppel-stap” welke plaats vind vanuit je ingelogde account.

 

Nu heb ik echter wel een extra foutmelding. Eerst kon ik zonder problemen mijn geboortedatum invullen. Nu geeft ie aan "De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.”. Hoe kan ineens mijn gegevens verwijderd zijn?

Hey @Tommie,

Ik merk nu iets op in wat er fout gaat:

  • Als ik mijn huidige/nieuwe adres invul wordt mijn geboortedatum niet gevonden.
  • Als ik mijn oude adres invul wordt mijn geboortedatum wel gevonden, maar wanneer ik in de stap daarna de 4 cijferige code uit de nieuwe verstuurde email uit mijn emailbak plak krijg ik nog steeds die foutmelding dat er iets fout is gegaan.

In beide gevallen kan ik niet verder dus. Wat moet ik nu doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RBastiaan, ik zie dat het oude adres nog geregistreerd staat in mijn systeem. Het juiste adres is het adres wat je mij toegestuurd hebt in een privébericht? Dan wijzig ik dit voor je, als het goed is pakt de koppeling daarna wel! 

Ja het adres in het privébericht is inderdaad de goede. Bedankt.

Reageer