Ik heb me twee keer aangemeld vdat jullie zelf weer cancelen zonder opgaaf van reden. Doen daarbijn alsof ik het opgezegd zoun hebben. Eersten keer dacht ik foutje kan gebeuren, tweede keer exact hetzelfde.
Waarom? Als jullie me niet als klant willen, prima meld dat dan gewoon en ga niet lopen zieken!
Het meest absurde is nog wel dat jullie nergens op reageren. Er wordt verzocht een nummer te bellen waar ik een computer aan de lijn krijg met keuzemenu zonder info over wat ik moet kiezen. Kiezen ik maar wat krijg ik iemand aan de lijn die niets weet . Er wordt beweert dat ik een kaartje van jullie onderaannemert zou heeben ontvangen wat niet klopt. Mijn reply mails worden compleet genegeerd. Krijg geen delivery failure dus mag in redelijkheid aannemen dat jullie ze gewoon krijgen
Wel schrijven jullie geld van mij rekening af en krijg ik achterlijke spam mails met rekeningen en aanmnaningen. Waarvoor? Ik ben helemaal geen klant bij jullie! Het heeft er alle schijn van dat jullie mij niet als klant willen. Waarom graaien jullie dan wel geld van mijn rekening?
Het lijkt er verdacht veel op dat het om doelbewuste oplichterspraktijken gaat!
KAPPEN MET DIE ACHTERLIJKE ONZIN EN KUTSPAM!
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel