al een maand geen internet

  • 10 November 2023
  • 24 reacties
  • 336 Bekeken

Een maand geleden zou het internet abbonement op mijn nieuwe adres ingaan, echter is er nu een maand later nog geen internet. Nu is de monteur eindelijk langs geweest(deze zou eigenlijk pas midden December komen! Ruim 2 maand later...)

Echter werkt mijn verbinding nog steeds niet, ik zou hier over gebeld worden, echter nog steeds geen reactie ontvangen. Wel een code voor onbeperkt mobiel internet, echter werkt dat voor de rest van het gezin niet als ik aan het werk ben en als vrijwel alle apparaten bekabeld zijn heb je aan een hotspot ook weinig.

Graag zie ik heel snel een oplossing ik was altijd tevreden over t-mobile/odido maar de communicatie en alles is echt bizar slecht!

Teresa van Odido 5 maanden geleden

@mikevl1, super om te horen dat de monteur al eerder kon langskomen, maar ik baal met je mee dat het nog niet is opgelost! Ik ben daarom direct voor jou in het systeem gedoken en ik zie staan dat de netwerkbeheerder moet worden aangestuurd. Ik ga heel eerlijk met je zijn, de monteur heeft verzuimd dit te doen, dit kan natuurlijk niet. Ik heb gelijk mijn collega’s van de technische dienst benaderd met het verzoek om dit zo snel mogelijk voor je op te pakken. Ik wil namelijk graag dat jij kan genieten van onze diensten!

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@mikevl1, super om te horen dat de monteur al eerder kon langskomen, maar ik baal met je mee dat het nog niet is opgelost! Ik ben daarom direct voor jou in het systeem gedoken en ik zie staan dat de netwerkbeheerder moet worden aangestuurd. Ik ga heel eerlijk met je zijn, de monteur heeft verzuimd dit te doen, dit kan natuurlijk niet. Ik heb gelijk mijn collega’s van de technische dienst benaderd met het verzoek om dit zo snel mogelijk voor je op te pakken. Ik wil namelijk graag dat jij kan genieten van onze diensten!

@mikevl1, super om te horen dat de monteur al eerder kon langskomen, maar ik baal met je mee dat het nog niet is opgelost! Ik ben daarom direct voor jou in het systeem gedoken en ik zie staan dat de netwerkbeheerder moet worden aangestuurd. Ik ga heel eerlijk met je zijn, de monteur heeft verzuimd dit te doen, dit kan natuurlijk niet. Ik heb gelijk mijn collega’s van de technische dienst benaderd met het verzoek om dit zo snel mogelijk voor je op te pakken. Ik wil namelijk graag dat jij kan genieten van onze diensten!

Dat zou mooi zijn, wanneer is dit dan opgelost? Of is er een tijdelijke oplossing mogelijk zoals bijvoorbeeld een 4g router? Ik heb namelijk ook nog geen router ontvangen, deze was nog onderweg, maar nooit een track and trace of iets dergelijks ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +16

@mikevl1 We zouden graag zien dat het vandaag nog opgelost wordt, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat onze specialisten 's zondags niet werken. Ik ga ervan uit dat het morgen stante pede opgepakt wordt en dat jij spoedig een update ontvangt. 

Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Hallo,

Ik ben in het bezit van een odido sim-only, en ik heb ook al een voucher ontvangen, echter ben ik vaak aan het werk en dan heeft de rest van het gezin daar weing aan. Die maken nu extra kosten, kunnen deze kosten ook gecompenseerd worden?

Morgen komt er een monteur langs dus ik hoop dat het dan opgelost kan worden.

Reputatie 6
Badge +2

@mikevl1, goed om te horen dat je zelf al gebruik maakt van de Unlimited Voucher. Normaal gesproken kunnen wij één voucher per aansluiting uitgeven. Echter begrijp ik heel goed dat de rest van het gezin natuurlijk ook graag van het Internet geniet. Indien jouw gezinsleden ook gebruik maken van een Odido of BEN simkaart zal ik speciaal  voor hun ook een vouchercode toesturen. Laat je mij even weten of dit het geval is en of jullie hier gebruik van willen maken? 

Mijn gezinsleden maken geen gebruik van Odido of Ben, graag zou ik zien dat deze kosten gecompenseerd worden.

Reputatie 6
Badge +2

Ik begrijp dat je deze kosten graag gecompenseerd ziet @mikevl1. Ik ga heel eerlijk met je zijn, dit is niet mogelijk. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, maar wat ik wél kan en ga doen, is jou compenseren voor de dagen dat jullie geen gebruik hebben kunnen maken van onze diensten. Houd er rekening mee dat ik de compensatie pas in het systeem kan zetten als de diensten weer werken. Het bedrag wordt verrekend met een volgend factuur - meestal de factuur na de aankomende. 

We hebben nadat de monteur van KPN is geweest internet(de monteur gaf aan dat de odido monteur dit ook had kunnen oplossen).
Echter is de router nog altijd niet geleverd(deze zou onderweg zijn). Graag zie ik deze zo snel mogelijk geleverd worden en de compensatie afgehandeld zien.

Reputatie 6
Badge +2

@mikevl1 Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik ben direct het systeem ingedoken, maar ik zie dat de lijn nog niet actief is gemeld. Dit ligt echt bij de netwerkbeheerder. Zodra zij aan ons doorgeven dat de lijn actief is zullen wij Guidion, onze installatiepartner, aansturen om alles voor je in orde te maken. Ik heb het voor je nagekeken, maar ik zie in het systeem niks staan over een nieuw modem dat onderweg zou zijn. Ik ben bang dat mijn collega per ongeluk niet juist heeft gekeken, je maakt namelijk gebruik van één van onze nieuwste modems. 

Mijn oude modem is afgemeld, en ik heb geen nieuw modem ontvangen, ik heb nu tijdelijk een ander modem. Ik heb nog niks gehoord van Guidion, maar ik heb al wel verbinding? Zonder dat de lijn actief is?
Graag hoor ik hoe ik de compensatie kan aanvragen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mikevl1, vanaf welk moment had je online moeten zijn? Dan kan ik nakijken wanneer je online bent gekomen en die exacte periode voor je vergoeden!  

Hallo,

Vanaf 19 Oktober.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mikevl1, de facturatie is pas gestart op 10 november 2023 dus ik vergoed vanaf dat moment de gemaakte kosten. Dit gaat dan om de periode 10 november 2023 tot 19 november 2023. 

De vergoeding wordt verrekend met een volgend maandbedrag.

Dat is mooi, maar hierboven wordt er gesproken van de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de diensten, dat is een langere tijd... en de kosten die de rest van het gezin hebben moeten maken worden ook al niet vergoed… En ook het klantvoordeel is niet verrekend waardoor ik voor mijn mobiele abbonement ook extra kosten heb moeten maken. Omdat odido de aansluiting niet voor elkaar kon krijgen op 19 oktober moet ik extra kosten maken? 
En ik heb nog steeds geen router ontvangen of een bericht dat deze verzonden is! En ook nog geen bericht gehad van jullie installatiepartner.

Ik wil spoedig een passende oplossing aangezien jullie tot op heden niet leveren volgens hetgene waar ik akkoord mee ben gegaan, mocht er geen passende oplossing komen zal ik opzoek gaan naar een andere provider. 

Hierbij het bericht dat ik een nieuwe router zou ontvangen

Reputatie 7
Badge +9

Hey @mikevl1, ik zie dat @Jason van Odido de kosten vanaf 10 november al vergoed heeft. Meer dan dit kunnen we niet vergoeden. Wat ik eventueel nog voor je kan doen is een gratis zender pakker aanbieden voor één maand. Dit bedrag zal dan ook worden verrekend op een volgend factuur. 

 

Je hebt op dit moment de Zyxel T-54, het apparatuur verhuist gewoon met je mee. Omdat het allemaal niet soepel gelopen is wil ik je best een T-56 opsturen. Zal ik dat in gang zetten? 

Zoals aangegeven heb ik geen router! Deze is in de vorige woning achter gebleven. Omdat ik ik dacht dat de router/mediaconverter de router was. Wij hebben echter geen TV abbonement dus een zenderpakket hebben wij niet heel veel aan.

En ik vind het ook erg jammer dat de compensatie hetzelfde is als het bedrag dat ik ben missgelopen doordat ik geen korting had op mijn mobiele abbonement. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @mikevl1, is er misschien een mogelijkheid dat je je modem kunt ophalen? Dan kunnen wij een nieuw modem versturen als compensatie! Groetjes, Ishana

Dat is helaas niet mogelijk, hierover heb ik ook al gebeld, en de "oude” router is ook al afgemeld door jullie.

Reputatie 7
Badge +9

Het modem staat nog in ons systeem @mikevl1. Deze is niet afgemeld. Dus nu heb je helemaal geen modem? 

Oke dat is telefonisch wel beloofd, ik heb nu tijdelijk een oude router van een kennis geleend.

Reputatie 7
Badge +9

Ik zie dat de TV Box wel is afgemeld @mikevl1. Ik heb een ticket aangemaakt om te kijken wat onze Back Office hiermee kan doen. Dit loopt namelijk helemaal verkeerd als het niet goed wordt aangestuurd of afgemeld. We wachten af. 

Is het nu opgelost?

Reputatie 7
Badge +9

Het oude modem is afgemeld en een nieuw modem is bezorgd. Het is opgelost @mikevl1

Reageer