-
-
is net lid geworden
-
0 reacties
Op 7 februari vol verwachting alles conform voorschrift geïnstalleerd. De 4 lampjes op het modem zouden moeten branden. Er branden er nu al 6 dagen slechts 2! Oplossing? Monteur van Guidion komt met spoed langs. Wanneer? Over 10 dagen! Blijkbaar een storing van KPN op 1000 meter afstand van mijn woning. Na aandringen en een gesprek met het backoffice werd dit verkort tot vandaag en wederom na enkele vervelende telefoontjes naar afgelopen zaterdag. Resultaat? Netwerkkabel getrokken, €55 af moeten rekenen zonder daar vooraf van in kennis te zijn gesteld en wederom geen TV, geen internet en geen vaste telefoon. Van een KPN storing was niets bekend.
Vandaag, 12 februari weer gebeld en plotseling wel een storing op 1000 meter afstand van KPN.
De storing wordt aangemeld, de backoffice mag ik niet spreken en er wordt gesuggereerd dat ik vorige week niemand van het backoffice heb gesproken; ik word dus uitgemaakt voor leugenaar! Nu wederom wachten tot er eindelijk eens actie komt en dat terwijl ik vrij heb genomen om een groot deel van de Olympische Winterspelen te kunnen zien! 40 jaar Ziggo-klant en de voorgangers hiervan heeft me hooguit 2 uurtjes minder TV opgeleverd, nu zit ik al 6 dagen zonder en het einde is nog niet in zicht.