Apparaat retour gestuurd maar niet verwerkt door DHL

  • 1 January 2024
  • 9 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 3

Ik heb mijn oude tv box op 15 december retour gestuurd via DHL. Via de track & trace zie ik dat het nog steeds bij DHL op het sorteercentrum ligt. Nu zal het door de feestdagen allemaal wel wat langer duren maar ik niet dat ik hierdoor dadelijk een boete krijg…

Verzendnummer is 3STML010186686

 

 

Jason van Odido 4 maanden geleden

Goedemorgen @johnfeijen, slim dat je aan de alarmbel trekt! Ik heb de Aria die teruggestuurd is meteen afgemeld zodat het administratief goed staat. Mocht je nu nog onterechte waarschuwingen per mail krijgen, dan mogen deze linea recta naar de prullenbak verwezen worden.

 De allerbeste wensen voor 2024! ✨🎉

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @johnfeijen, slim dat je aan de alarmbel trekt! Ik heb de Aria die teruggestuurd is meteen afgemeld zodat het administratief goed staat. Mocht je nu nog onterechte waarschuwingen per mail krijgen, dan mogen deze linea recta naar de prullenbak verwezen worden.

 De allerbeste wensen voor 2024! ✨🎉

Reputatie 3

@Jason van Odido Dank!  En uiteraard ook de beste wensen voor 2024!

Bij mijn Odido staat het echter nog steeds op in behandeling (de opzegging van de tv box) klopt dit?

Reputatie 6
Badge +2

@johnfeijen Goede vraag! De status zal veranderen wanneer de TV Box verwerkt is in ons systeem. Dit kan zes werkdagen duren vanaf het moment dat wij de apparatuur hebben ontvangen. 

Reputatie 3

@johnfeijen Goede vraag! De status zal veranderen wanneer de TV Box verwerkt is in ons systeem. Dit kan zes werkdagen duren vanaf het moment dat wij de apparatuur hebben ontvangen. 

@Teresa van Odido Bedankt voor je antwoord, maar de tv box is nog steeds bij DHL en zolang zij deze niet verwerken moet ik er nog steeds voor betalen terwijl ik hem niet meer heb/gebruik!

Reputatie 6
Badge +2

Graag gedaan @johnfeijen! Je zegt de TV Box altijd op met in achtneming van een maand opzegtermijn. Vanaf aankomende maand zal de oude TV Box niet meer gefactureerd worden. 

Reputatie 3

Graag gedaan @johnfeijen! Je zegt de TV Box altijd op met in achtneming van een maand opzegtermijn. Vanaf aankomende maand zal de oude TV Box niet meer gefactureerd worden. 

@Teresa van Odido Duidelijk. Alleen staat bij Mijn Odido de opzegging nog steeds als in behandeling en heb ik inmiddels ook een mail gehad dat mijn apparatuur niet retour ontvangen is, terwijl ik die al bijna een maand geleden heb opgestuurd maar DHL bezorgt hem niet bij jullie… niet dat ik daar dadelijk ook nog die boete voor krijg...

Reputatie 6
Badge +2

@johnfeijen Je maakt een goed punt! Het lijk er inderdaad op dat de track & trace blijft hangen op het sorteerproces. Ik heb daarom de apparatuur als vermist gemeld in het systeem. Hierdoor zal er geen ‘boete’ in rekening worden gebracht, je mag de e-mails hierover dus als niet verzonden beschouwen. 

Reputatie 1

Ook bij mij staan 2 retouren, die verzonden zijn op 23 december, nog steeds bij DHL op retour verzonden naar verzender. Kan door de feestdagen zijn, maar duurt wel erg lang. Ik heb de eerste herinnering voor het terugsturen van de apparatuur al van Odido ontvangen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Edward van der Veen, het is inderdaad bij elke post bedrijf ontzettend druk door de feestdagen. Ik zie inderdaad dat het pakket onderweg is en ik ga er vanuit dat het goed komt. Na de eerste herinnering heb je nog 30 dagen de tijd. Dit zal vast goed komen! 

Reageer