Beantwoord

Apparatuur terugsturen. Hoe?

  • 9 October 2023
  • 4 reacties
  • 532 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

@Tommie van Odido mijn abonnement is beëindigd per 06-10-2023 en mijn modem en mediaconverter zitten netjes in de doos ingepakt, maar ik heb nog geen email ontvangen hoe ik het pakket kan retourneren. Ook als ik inlog in MijnOdido kan ik hier niks over terugvinden.

Ik lees op de forum dat anderen dit ook hadden en een boete hebben ontvangen. Graag stuur ik mijn apparatuur naar u terug, maar om een of ander reden gaat er iets bij u in het systeem niet helemaal goed.

icon

Beste antwoord door Cristien 9 October 2023, 11:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @S89 

Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido Thuis. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.

tekst van @Waqqas gekopieerd 😂💪🏻

@CrisTien kun je ook kijken in mijn account waarom ik geen email heb ontvangen? Ik ben blijkbaar niet de enige. Een persoon heeft alles teruggestuurd en alsnog een boete ontvangen.

Reputatie 7
Badge +14

@S89 Sorry dat kan ik niet maar ik ga het wel doorgeven.

Hopelijk kunnen ze er iets mee en reageren de moderators nog. 
Ze weten het nu maar zijn bere druk dus je moet wel even geduld hebben. 🫣

Bewaar altijd bonnetjes  van DHL of Post.nl dan komt het altijd goed. Zet wel duidelijk je klantnummer op het briefje 👍

Gratis tip😂

Post.nl en DHL hebben een eigen app waar je alles goed in de gaten kan houden’ reuze handig

Reputatie 7
Badge +9

Hey @S89, welkom op onze Community!

Ik heb direct een blik geworpen en omdat er een modem swap gedaan is op 30-08 is er geen QR-code verstuurd. Je kunt het apparatuur terugsturen zoals @CrisTien aangeeft. Dan komt het allemaal goed!

Reageer