Back office duurt te lang met aanpassen.

  • 11 December 2023
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Beste Odido,

 

Sinds DInsdag 5-12-2023 is de monteur langs geweest om de modem te controleren, wegens dat mijn snelheid wordt verhoogd van 1 gbps naar 2 gbps. Er was een fout in het systeem wat niet door de helpdesk kon gereset worden. Deze werd naar de frontoffice gestuurd. Ik heb nog geen reactie gehad en wil wel genieten van de nieuwe snelheid. Graag zie ik een reactie van dit probleem.

Met vriendelijke groet,

Paul 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hey @Baseball17, wat leuk om te horen dat je besloten hebt om je snelheid naar 2 Gbit/s te upgraden!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat het ticket nog open staat. Het lijkt erop dat ze de lijn niet goed geconfigureerd krijgen voor 2 Gbit/s. Onze techneuten zullen dit spoedig oppakken. Het weekend is er overheen gegaan waardoor het iets langer duurt. Hopelijk kunnen ze dit snel voor je oplossen. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Baseball17, wat leuk om te horen dat je besloten hebt om je snelheid naar 2 Gbit/s te upgraden!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat het ticket nog open staat. Het lijkt erop dat ze de lijn niet goed geconfigureerd krijgen voor 2 Gbit/s. Onze techneuten zullen dit spoedig oppakken. Het weekend is er overheen gegaan waardoor het iets langer duurt. Hopelijk kunnen ze dit snel voor je oplossen. 

Beste Tommie,

 

Helaas heb ik nog geen 2 Gbit/s.

Ik heb bijna elke dag gebeld, maar ik krijg steeds een ander antwoord.

Het ligt aan ons systeem, de andere is de oude modem moet nog binnen komen.

De technische dienst wilde weten wat voor een eigen modem (Fritzbox 5530 Fiber) ik heb.

Ik weet niet waar het aan ligt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Baseball17, het lijkt administratief niet goed te gaan. Het ticket is nog open. Hij zal spoedig opgepakt worden door onze techneuten. 

Kreeg de status gereed. Ik ben beniewd of ik de 2 Gbit/s kan halen.

Reageer