Bestelling nieuw abonnement

  • 4 August 2023
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Er komt glasvezel. Dit is in straat gelegd. Wij zijn de eerste in straat die een abonnement afsluit op 8 juni 2023. Er is duidelijk iets misgegaan want de schouwafspraak bij de buren is al geweest en ODF is langs geweest om de glasvezel naar de huis te schieten. Ondanks meerdere keren contact met TMobile heb ik nog geen schouwafspraak of idee of/wanneer ODF ook bij ons de kabel binnen zullen schieten (ik wil een schouwafspraak want de kabel kan beter niet naar de meterkast). Ik heb ODF gebeld toen ze hier in straat bezig waren en ons aansluiting stond niet op hun lijst.

Ik wordt verteld wachten op de glasvezel (dit is er al). Er was iets mis bij wijzigen van mijn emailadres Nee de bestelling was bevestigd.  Er zal contact opgenomen worden met ODF maar ,,,, ik hoor toch niks over wanneer dit wordt opgelost.

Dit is duidelijk ons bestelling was niet verwerkt. Ons abonnement is niet eens begonnen en ik ben nog aan het overwegen of ik wel of niet TV en mobielen zullen oversluiten.  Geen goed begin en zeer frustrerend. 

Hoe los ik dit op? Met een stuk duidelijkheid over schouwafspraak kom ik een eind verder.

 

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @ikke.vo, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat de order vast blijft hangen door een eerder geplaatste order. Die order is ook geannuleerd alleen loopt je nieuwe order bij ODF niet soepel door. Hier is op 27-07 door een collega al navraag naar gedaan. Ik heb zojuist Fiber aan de digitale mouw getrokken om dit door te laten lopen. Ook gaan ze je opbellen en een update geven over de situatie!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ikke.vo, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat de order vast blijft hangen door een eerder geplaatste order. Die order is ook geannuleerd alleen loopt je nieuwe order bij ODF niet soepel door. Hier is op 27-07 door een collega al navraag naar gedaan. Ik heb zojuist Fiber aan de digitale mouw getrokken om dit door te laten lopen. Ook gaan ze je opbellen en een update geven over de situatie!

Dank je.  Ik hoop dat het nu goed komt want eerder belletjes dat iets is mis heeft niet de gewenste resultaat bereikt.  

Reageer