Beantwoord

Bizar slechte service van Guidion

  • 8 June 2023
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Goedemorgen allen,

op 19 april (!) heb ik bij Guidion een montage afspraak ingepland voor uitvoering op 9 juni. 
Gisterochtend krijg ik nog netjes hier een bevestiging van.

Nog geen 10 minuten later is de gemaakte afspraak niet meer zichtbaar op de website van Guidion. Dit heb ik gechecked via de toegezonden link.

Eind van de middag heb ik toch maar eens contact opgenomen met Guidion om er vervolgens achter te komen dat, zonder enkel bericht vanuit Guidion, de monteur is uitgevallen.

Eerst volgende mogelijkheid: 12 juni in de middag. Na wat gemopper maar besloten om deze datum vast te zetten. Alles weer netjes bevestigd via mail. Eind goed, al goed zou je zeggen.. Maar niets blijkt minder waar: Vanmorgen ligt ook die afspraak er weer uit.

Dit soort volk hoef ik überhaupt niet meer over de vloer te hebben.

@T-mobile graag een oplossing zodat m’n verbinding gerealiseerd wordt op de afgesproken termijn. 

icon

Beste antwoord door Nick_P 8 June 2023, 14:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Nick_P, welkom op onze Community!

Het kan inderdaad gebeuren dat er een keer een monteur uitvalt, echter hoor je hier wél een bericht over te krijgen! Ik ben direct voor je gaan kijken, ik zie de afspraak voor maandag nog wel staan, Onze monteur arriveert 12 juni tussen 12:00 en 15:59. Ik heb je voor de zekerheid de afsprakenlink doorgestuurd in een privébericht. Ik ga ervan uit dat de monteur maandag gewoon zal komen!

Hi Tommie,

 

nadat ik vanmorgen wederom contact heb gezocht met Guidion, is de afspraak terug erin gezet..

Ik vind de handelswijze van Guidion echt treurig en totaal niet klantvriendelijk.. 

Hopelijk blijft de afspraak dit keer wel staan.

 

mvg Nick 

Reageer