boete niet inkeveren apparatuur

  • 9 February 2024
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Goede middag,

ik heb helaas mijn abonnement moeten opzeggen vanwege samenwonen. Nu is er door het hele verhuizen niets van gekomen en kreeg ik een mail dat er €165 wordt getekend voor het niet inleveren. Via de chatrobot staat er dat dat binnen 60 dagen moet gebeuren. We zijn pas 30 dagen verder. Ik heb mijn spullen al wel verstuurd (QR3STML010209358) wordt dit al in rekening gebracht?? Ik hoop het niet. 😞

 

alvast bedankt!

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Lindaberg93, goed dat je aan de bel trekt en hartelijk bedankt voor het retourneren, hier hoef je jezelf absoluut geen zorgen om te maken! Ik zie dat de apparatuur inmiddels hard naar ons op weg is en wij zullen dit gewoon netjes voor je verwerken.

Ik wil je nog hartelijk bedanken voor het retourneren en je heel veel plezier met het samenwonen toewensen! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Lindaberg93, goed dat je aan de bel trekt en hartelijk bedankt voor het retourneren, hier hoef je jezelf absoluut geen zorgen om te maken! Ik zie dat de apparatuur inmiddels hard naar ons op weg is en wij zullen dit gewoon netjes voor je verwerken.

Ik wil je nog hartelijk bedanken voor het retourneren en je heel veel plezier met het samenwonen toewensen! 😃

Reageer