Beantwoord

Boete niet inleveren apparatuur

  • 30 January 2024
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Ik maak sinds anderhalve maand gebruik van vast internet + TV van odido. Nadat ik mijn apparatuur al had ontvangen is er een nieuwe mediabox uitgebracht, die ik toen heb aangevraagd. Er werd mij verteld dat ik de al ontvangen mediabox terug moest sturen via DHL. Ik heb de oude media box op 8 januari teruggestuurd. Ik zie nu echter dat hij nogsteeds niet is aangekomen bij odido. Ondertussen heb ik ook al een mail ontvangen dat ik mijn apparatuur niet heb teruggestuurd en dat ik een boete van € 90 moet betalen.

Aangezien ik de apparatuur op tijd heb teruggestuurd en er bij DHL iets mis lijkt te zijn, wil ik graag een bevestiging dat de boete niet in rekening gebracht zal worden. Hieronder staat de track and trace code van de zending.

[Mod edit: T&T code verwijderd] 


Mocht er meer informatie nodig zijn dan hoor ik dat graag.

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 31 January 2024, 12:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @de_swink, ik zie dat jij de Mediabox inderdaad netjes op tijd naar ons verstuurd hebt, maar dat DHL het pakket nog niet bij ons heeft kunnen leveren. Ik ga daarom dit pakket voor je afmelden, zodat je hier geen boete voor hoeft te betalen. In sommige gevallen kan het zijn dat de boete in het systeem al verwerkt is en je deze met de volgende factuur gaat ontvangen. Als dit het geval is, laat het me dan gelijk weten. Ik ga deze dan voor je vergoeden, zodat je deze alsnog niet hoeft te betalen. 

Reageer