Goedendag,
Rondom mijn verhuizing heb ik mijn abonnement meegenomen, maar moest ik twee tv-boxen terugsturen. Twee maanden voordat ik überhaupt ging verhuizen ontving ik een QR om deze te verzenden, maar toen ik daadwerkelijk verhuisd was deed deze het niet meer. Uiteindelijk heb ik met de instructies in de community het pakket zonder label kunnen verzenden via DHL, maar dit heeft even geduurd. Inmiddels heb ik dus de boete ontvangen voor het niet terugsturen van de apparatuur, welke ik gestorneerd heb aangezien de apparatuur wel verstuurd is. Zonder postcode van het retouradres kan ik niet zien of het retourpakket al bij jullie binnen is, maar de track&trace is JVGLOTC0060724401. Kunnen jullie de retour aan mijn klantnummer TXT27233 koppelen, zodat de boete kan worden gecrediteerd? Dan kan ik alsnog de abonnementskosten van deze maand overschrijven.
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Jette Visser
Beste antwoord door Ishana van Odido
Bekijk origineel