Beantwoord

Boete voor niet terugsturen appparatuur intrekken

  • 28 December 2023
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Goedendag,

Rondom mijn verhuizing heb ik mijn abonnement meegenomen, maar moest ik twee tv-boxen terugsturen. Twee maanden voordat ik überhaupt ging verhuizen ontving ik een QR om deze te verzenden, maar toen ik daadwerkelijk verhuisd was deed deze het niet meer. Uiteindelijk heb ik met de instructies in de community het pakket zonder label kunnen verzenden via DHL, maar dit heeft even geduurd. Inmiddels heb ik dus de boete ontvangen voor het niet terugsturen van de apparatuur, welke ik gestorneerd heb aangezien de apparatuur wel verstuurd is. Zonder postcode van het retouradres kan ik niet zien of het retourpakket al bij jullie binnen is, maar de track&trace is JVGLOTC0060724401. Kunnen jullie de retour aan mijn klantnummer TXT27233 koppelen, zodat de boete kan worden gecrediteerd? Dan kan ik alsnog de abonnementskosten van deze maand overschrijven.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Jette Visser

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 29 December 2023, 10:14

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Jette197, goed dat je contact opneemt! Ik heb de track & trace (met postcode 1119ME) meteen nagekeken en het pakket wordt nog gesorteerd. Zodra het is bezorgd, kunnen wij de boete voor je vergoeden. Om extra kosten te voorkomen vanwege het niet betalen van de rekeningen, heb ik ook direct uitstel van betaling aangevraagd. Laat je een reactie achter als het pakket bezorgd is? Dan maken wij het meteen in orde! 😄 Groetjes, Ishana

Hoi @Jette197, goed dat je contact opneemt! Ik heb de track & trace (met postcode 1119ME) meteen nagekeken en het pakket wordt nog gesorteerd. Zodra het is bezorgd, kunnen wij de boete voor je vergoeden. Om extra kosten te voorkomen vanwege het niet betalen van de rekeningen, heb ik ook direct uitstel van betaling aangevraagd. Laat je een reactie achter als het pakket bezorgd is? Dan maken wij het meteen in orde! 😄 Groetjes, Ishana

Goedemorgen Ishana,

Bedankt voor jouw reactie, en de uitstel van betaling. Ik zie in de track&trace nog steeds staan ‘Retour verzonden naar verzender’, in plaats van dat deze bezorgd is. Als ik hierover contact opneem met DHL geven zij aan dat ik hiervoor bij jullie moet zijn, aangezien ze jullie meer informatie kunnen geven over het pakket. Het pakket is ruim twee weken geleden op de post gedaan, dus er lijkt iets mis te gaan. Kunnen jullie dit nagaan?

Alvast bedankt!

Jette

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Jette197 voor zover ik zie in de track & trace-code is het pakket nog steeds onderweg naar ons, maar nog niet bezorgd. Het kan komen dat het drukker bij DHL is waardoor dit langer duurt. Ik kan in ieder geval zien dat je het hebt opgestuurd, dus dat is top. Wellicht dat het pakket later alsnog bij ons binnenkomt en anders kwijt is geraakt bij/door DHL. Maar hier mag jij uiteraard niet de dupe van zijn. Ik heb dan ook speciaal voor jou de boete alvast vergoed. De vergoeding wordt verrekend op de volgende factuiur. Je ontvangt hier zo ook een bevestiging van per e-mail. Mocht je verder nog vragen hebben of kan ik nog iets voor je betekenen, laat het gerust hier weten! 😊

Reputatie 6
Badge +2

@Jette197 Ik ben het met je eens dat de track & trace inderdaad wel heel lang op deze status blijft staan. Ik vermoed dat deze is kwijt geraakt onderweg.

Geen zorgen! Jij hebt natuurlijk gedaan wat je moet doen, dus ik heb het pakket voor je afgemeld. Ik heb de kosten voor het niet retourneren van de TV Boxen direct voor je gecrediteerd, dit zal worden verrekend met de openstaande rekening. 

Ook ik heb alle apparatuur teruggestuurd.

Eerst met de toen ontvangen QR geprobeerd maar die werkte niet, kon ik weer terug naar huis.

Naar een Odido winkel geweest, konden ze me niet helpen aan een nieuwe.

Uiteindelijk op eigen kosten een nieuwe verzending aangemaakt naar het zelfde adres.

 

Nu geven jullie aan het niet ontvangen te hebben. Fijne factuur aan de broek hangen.

A.U.B, nakijken en storneren…. 
1 van onderstaande 2 moet het zijn.

XXXX [Mod edit: persoonsgegevens verwijderd] 


 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Toysoldier, ik heb dit gelijk voor je uitgezocht en ik zie dat je de apparatuur netjes naar ons teruggestuurd hebt en wij deze ook op tijd ontvangen hebben. Nu is het met de verwerking in ons systeem niet helemaal goed gegaan, waardoor er alsnog een boete berekend is voor de apparatuur. Mijn excuses hiervoor. Ik ga deze boete gelijk voor je vergoeden!

Het kan even duren voordat de vergoeding in het systeem verwerkt is, waardoor het mogelijk is dat het bedrag toch automatisch afgeschreven wordt. Als dit het geval is, kan je het bedrag gelijk storneren bij de bank. Ik zorg er verder voor dat het aan onze kan in orde gemaakt wordt! 

Reageer