Compensatie ivm in gebreke blijven

  • 28 March 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Juni 2023 heb ik een Internet + TV abonnement afgesloten icm ODF glasvezel.
Tot op heden heb ik nog niets! De aanbieding die ik heb gehad zou mij ongeveer 500 euro op jaarbasis aan kosten schelen, echter tot op heden moet ik mijn Ziggo abonnement handhaven waardoor ik extra kosten moet maken.

Odido lijkt niet erg actief om verandering in deze situatie te brengen! Ik moet contact opnemen met ODF, maar ik heb een contract met Odido.

Hoe krijg ik in GN dat wat mij belooft is???

Waqqas 30 dagen geleden

Hallo @hvveen 

De facturatie bij Odido begint pas nadat je werkend internet hebt van Odido, gelukkig kun je Ziggo nog gebruiken als back up want als Ziggo ook was beëindigd zat je zonder internet..

Odido levert als provider zijn diensten over het glasvezelnetwerk van anderen en zullen helaas moeten wachten totdat ODF je woning heeft aangesloten op glasvezel. Ligt er al een glasvezelkabel voor de deur?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hvveen 

De facturatie bij Odido begint pas nadat je werkend internet hebt van Odido, gelukkig kun je Ziggo nog gebruiken als back up want als Ziggo ook was beëindigd zat je zonder internet..

Odido levert als provider zijn diensten over het glasvezelnetwerk van anderen en zullen helaas moeten wachten totdat ODF je woning heeft aangesloten op glasvezel. Ligt er al een glasvezelkabel voor de deur?

Reageer