Contract beëndigen

  • 9 October 2023
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Op 07 juli zou ik overstappen van KPN naar T-mobile thuis met overstapservice. De monteur kwam ‘s middags langs om alles te installeren. Omdat T-mobile over de KPN lijn gaat was 's ochtends de patchkabel al overgezet, waardoor ik de hele dag zonder internet zat. De monteur kwam langs en heeft het niet aan de praat gekregen.

Lang verhaal kort, ik heb 10 dagen zonder internet gezeten.4 monteurs, vele uren aan de telefoon een een aantal vrije middagen opnemen verder is het 17 juli eindelijk opgelost. Leverde veel frustratie en kosten met zich mee doordat thuiswerken niet mogelijk was.

3 maanden verder is het internet er 06 oktober weer mee gestopt. Nu zit ik wederom in dezelfde lastige situatie als in juli. Guidion is weer opgetrommeld en heeft 2 weken later, 19 oktober pas tijd voor mij. 

3 maanden contract waarvan er een maand niet geleverd wordt door T-mobile/Odido. Dit is alle redelijkheid te buiten. Ik ben er klaar mee en wil graag kosteloos het contract beëindigen omdat jullie niet leveren zoals afgesproken. 

Welke weg moet ik bewandelen om dit in gang zetten?

 

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Hiem072, allereerst welkom op onze Community.

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben meteen je dossier ingedoken en ik zie dit allemaal terug, onze excuses voor dit ongemak! Ik begrijp je sentiment hierin volledig, echter kan ik het contract op dit moment nog niet kosteloos opzeggen. Je dient ons 30 dagen de tijd te geven om het voor je op te lossen, lukt het ons niet binnen 30 dagen? Dan mag je het contract kosteloos ontbinden. Op dit moment is het enorm druk bij Guidion en hebben ze langere wachttijden. Ik kan jammer genoeg niet in de agenda van Guidion kijken maar je kun dit voorrangsnummer: 020-3232767, proberen te bellen en kijken of het lukt om de afspraak te vervroegen. Als het ons niet lukt om het binnen 30 dagen op te lossen dan kan ik het contract, per direct, kosteloos voor je opzeggen. 
 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Die weg is er niet. Je moet de leverancier de gelegenheid geven de storing te verhelpen.  19 oktober klinkt ver, maar vanwege schaarste in personeel blijkbaar het beste wat ze kunnen doen. Om de de tijd te overbruggen geeft Odido kosteloos unlimited mobiele data vouchers. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hiem072, allereerst welkom op onze Community.

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben meteen je dossier ingedoken en ik zie dit allemaal terug, onze excuses voor dit ongemak! Ik begrijp je sentiment hierin volledig, echter kan ik het contract op dit moment nog niet kosteloos opzeggen. Je dient ons 30 dagen de tijd te geven om het voor je op te lossen, lukt het ons niet binnen 30 dagen? Dan mag je het contract kosteloos ontbinden. Op dit moment is het enorm druk bij Guidion en hebben ze langere wachttijden. Ik kan jammer genoeg niet in de agenda van Guidion kijken maar je kun dit voorrangsnummer: 020-3232767, proberen te bellen en kijken of het lukt om de afspraak te vervroegen. Als het ons niet lukt om het binnen 30 dagen op te lossen dan kan ik het contract, per direct, kosteloos voor je opzeggen. 
 

Reageer