Beantwoord

de status van mijn aanvraag

  • 9 December 2022
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Het is meer dan een maand geleden en ik heb geen internet thuis ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld. De afspraak was slechts twee weken 

icon

Beste antwoord door Lisa 9 December 2022, 15:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hmmami 

Betreft dit een glasvezel of DSL aansluiting?

Indien het om glasvezel gaat heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis en wat is de status nu in je My T-Mobile account?

Ja, glasvezel, en ik heb een punt thuis, maar ik heb geen reactie ontvangen 

Reputatie 7
Badge +15

@hmmami 

Staat er bij de status in je My T-Mobile account toevallig in behandeling? Dan is het glasvezel misschien nog niet gereed om in gebruik te worden genomen.

Beste, het abonnement is afgesloten op 5-11-2022, ik heb alleen een bevestigingsmail van de bestelling ontvangen, en geen afspraak gekregen voor installatie of levering, wetende dat mijn huis een glasvezelaansluiting heeft 

Er zijn 35 dagen verstreken, wachtend op een afspraak om de service te leveren en te installeren Er zijn 35 dagen verstreken, wachtend op een afspraak om de service te leveren en te installeren 

Reputatie 7

Hi @hmmami, ik geef je met liefde meer duidelijkheid! Zojuist heb ik dan ook een status update voor je opgevraagd bij mijn collega's, zodat ze jou meer duidelijkheid kunnen geven. Hopelijk weet je via die weg snel meer over het opleverproces. Ik wil je alvast een heel mooi weekend wensen! 😊

Reputatie 7

Hi @hmmami, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik ben heel blij dat mijn collega jou voor het weekend via de e-mail op de hoogte heeft gesteld van een update. Heb je dat zelf ook al gecheckt? Weet dat je hier altijd kunt aankloppen als je nog meer vragen hebt. 

Reageer