Beantwoord

Dramtische klantenservice

  • 30 August 2023
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Kortingscontract (10 maanden 30,00) aangegaan op 17 aug 2023.

TVbox bleek overbodig dus gevraagd of ik deze kon terug sturen.

Werd per e-mail bevestigd plus de maandelijkse kosten werden plotseling verhoogd van EUR 30,00 naar EUR 42,50.

 

Op 26 augustus gebeld dat dit toch een beetje vreemd was als je iets overbodig terugstuurt de rekening gelijk met 125 euro verhoogd wordt (42,50 - 30,00 * 10).

De betreffende medewerker was het hiermee eens en zei dat hij dit door zou geven.

Speciaal gevraagd om een bevestig per e-mail voor 30 augustus ivm herroepingsrecht. Ik zou me hierop beroepen als het niet voor die datum bevestig zou zijn.

 

30 Augustus nog geen bevestiging ontvangen gebeld met klantenservice waar ik direct werd doorverbonden met een andere medewerker.

Ik melde dat ik mij abonnement wilde opzeggen binnen de termijn van het herroepingsrecht. Nadat de termijn werd gecontroleerd was het in orde en kreeg ik even later een e-mail ter bevestiging. Er werd niet gevraagd waarom en/of ze er nog iets aan konden doen.

 

Hoewel het juridisch helemaal zal kloppen is het bijna misdadig om op deze manier met je klanten om te gaan. Dus nu maar weer terug bij Ziggo.

Glasvezel is nieuw hier in de gemeente dus iedereen vraagt en bevalt het…...het antwoord kan je raden.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 31 August 2023, 11:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @PvdBergWoer, dank voor het delen van je ervaring! Dit is niet hoe ik het graag zie gebeuren, mijn oprechte excuses. Met de eerste wijziging van de TV Box, zijn bepaalde kortingen niet meegenomen. Hierdoor leek het maandelijkse bedrag hoger. Dit had opgelost kunnen worden, we hebben daar dus de plank misgeslagen. Ik zal dit meteen als feedback meenemen voor de collega's die je gesproken hebt hierover. Dit is niet de bedoeling en had voorkomen kunnen worden.

Inmiddels is je aanvraag inderdaad geannuleerd. Nogmaals sorry voor deze ervaring en dat je ons hierom hebt verlaten. Mochten we elkaar nog eens treffen in de toekomst zou dat mij erg blij maken, weet dan dat ik hier voor je klaar sta om je vragen te beantwoorden!

Reageer