Beantwoord

Een jaar geleden glasvezel aangevraagd.

  • 3 March 2024
  • 7 reacties
  • 38 Bekeken

Het lukt me maar niet om hier informatie over te krijgen, maar ik zou best wel graag een update willen horen.

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 4 March 2024, 11:53

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Draadjesvlees,

Welkom op de Odido Community! Als ik jouw naam lees, dan krijg ik direct trek, dus ik ga zo maar eens lunchen! Maar niet voordat ik alles tot op de bodem voor jou heb uitgezocht. Ik zie in mijn systeem terug dat je in een nieuwbouw woning/appartement woont. Mocht de woning zo goed als af zijn of zelfs al helemaal af dan kun je contact opnemen met de netwerk operator bij jou in de buurt, voor jou is dit Open Dutch Fiber. Ik raad je aan om even contact met hen op te nemen, zodat zij kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn en of je niet al op de planning staat.

Heb je nog meer vragen? Dan weet je mij te vinden! 

Hi @Johrick van Odido ,

Het is geen nieuwbouw. Wellicht gaat het hier al fout?

Moet ik nog steeds contact opnemen met Open Dutch Fiber? Zo ja, heb je daar een nummer van?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Draadjesvlees, geen zorgen: in dit geval wordt het als nieuwbouw gemarkeerd omdat er nog een glasvezelaansluitpunt aangebracht moet worden in de woning. Hier dient Open Dutch Fiber een afspraak voor in te plannen met je. Je kan zelf contact met ze opnemen door te bellen naar het telefoonnummer 088-1633633. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00. Ook zal ik dit voor de zekerheid doorzetten naar mijn collega's van de Fiber afdeling. Zij zullen contact opnemen met ODF en zodra ze hier reactie op hebben ontvangen zullen ze je bellen om dit met je te bespreken. 

Ni @Nora van Odido , dankjewel. Als ik het goed begrijp hoef ik nu niets te doen, maar wacht ik tot jullie mij bellen, nadat jullie antwoord hebben gekregen van ODF?

 
Reputatie 7
Badge +9

Hi @Draadjesvlees, als het goed is heeft mijn collega van Fiber je gisteren opgebeld en informatie gegeven! 

Dat klopt @Tommie van Odido , maar jullie klinken allemaal zo vrolijk. Ik heb na een jaar nog geen internet van jullie en het enige wat ik blijkbaar kan doen is wachten. Ik ben er in ieder geval niet blij mee.

Reputatie 6
Badge +2

@Draadjesvlees Fijn om te lezen dat je in ieder geval contact hebt gehad! Wij proberen ons best te doen om de beste service te bieden en dat doen wij uiteraard met een lach op ons gezicht. Echter kan ik mij goed voorstellen dat de vrolijkheid van mijn collega misschien niet helemaal rijmt met de huidige situatie en hoe jij dit ervaart. 

Ik ben toch nog het systeem ingedoken om te kijken of ik nog iets voor je kan betekenen, omdat ik je graag verder wil helpen. Ik heb mijn collega’s van de Fiber afdeling aangeschoten met de vraag of zij contact op kunnen nemen met de (externe) netwerkbeheerder over de planning. 

Reageer