email aanmaken

  • 9 February 2023
  • 5 reacties
  • 274 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik ben net door de monteur aangesloten maar ik krijg geen toegang tot email adres aanmaken via de website. Hoelang duurt dit voordat ik zelf een email kan aanmaken.

 

Bedankt en een fijne dag.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Dave van de Laar, ik ben gelijk voor je gaan kijken. Zag inderdaad dat het e-mailadres nog niet goed is doorgevoerd. Ik heb dit bij onze techneuten neergelegd. Zij gaan dit voor je oplossen! We wachten af.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dave van de Laar 

Zie je de melding wachten op activatie? Soms kan de aanmelding wat langer duren maar binnen 24 uur zou alles wel moeten werken.

Mijn internet is al actief en werkt goed maar ik krijg een foutmelding. Kan er iemand kijken wat er aan de hand is.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dave van de Laar, ik ben gelijk voor je gaan kijken. Zag inderdaad dat het e-mailadres nog niet goed is doorgevoerd. Ik heb dit bij onze techneuten neergelegd. Zij gaan dit voor je oplossen! We wachten af.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Dave van de Laar, je telefoonnummer was niet gelinkt met onze systemen. Daardoor is het aanmaken van het e-mailadres vast blijven hangen. Het telefoonnummer is gelinkt en nu moet het aanmaken van het e-mailadres goed verlopen. Dit kan een paar dagen duren. 

Zelfde probleem hier. Eergisteren al T-mobile gebeld maar de monteur kreeg het ook niet voor elkaar. Wel balen, de rest werkt goed alleen dus geen email. Maar heb wel een mailadres nodig.

Reageer