Direct nadat het pakket is binnengekomen heb ik het pakket aangesloten en de TV aangemeld. Een dag later gebeld mbt klantvoordelen, hier was echter (al dagen lang!!) een storing mee waardoor dit niet geactiveerd kon worden, zal allemaal automatisch doorlopen. Snelheden waren nog niet geweldig maar vanwege vakantie voor latere zorg.
Met deze ervaring op zak ben ik vertrokken voor vakantie, alwaar ik nu nogsteeds van probeer te genieten maar steeds word lastig gevallen door T-Mobile en Guidion. Diverse keren een bericht ontvangen dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Waarvoor dan, het is toch aangesloten!? Afgelopen week ontvang ik een bericht met de titlel "Waar was je nou". Klaarblijkelijk doet T-Mobile en Guidion maar wat want ik had niet eens een afspraak.
Ik heb na het opvolgen van diverse adviezen twee weken geleden eindelijk (!) een afspraak kunnen maken dat er 27 augustus een monteur langs zal komen om alles in orde te maken.... Eind goed, al goed. Thans, dat dacht ik dan.
Vandaag is mijn telefoon heel kort even over gegaan, te kort om op te nemen. Dit bleek iemand van jullie klantenservice te zijn want jullie 0800 werd meegezonden. Kort hierna ontving ik echter een mail dat mijn gehele bestelling geannuleerd is. Eenmaal thuis blijkt niets meer te functioneren, geen TV, geen internet, niets. Tot slot van rekening zal ik ook nog eens € 75,00 moeten betalen vanwege deze annulering.... Pardon!!??
Jullie maken er een zooitje van en blijven in gebreken. Ik wil jullie verzoeken deze problemen per ommegaande op te lossen. Ben het helemaal beu en nu op weg naar de winkel want telefonisch kom ik geen steek verder. Ook in de winkel blijk ik helaas geen steek verder te komen. Ben het beu en ga hiermee de media opzoeken.
GRAAG EEN OPLOSSING!!
Beste antwoord door Candy
Bekijk origineel