Mijn huidige internet (en tv en vast bellen) abonnement bij een andere provider loopt tot 01-02-2024 en is een jaarabonnement medio oktober heb ik Odido glasvezel aangevraagd ingaande op 01-02-2024 met overstapservice en alles leek toen goed te komen.
Inmiddels 2 weken voor verloop huidige is er nog geen glasvezel in de meterkast en blijft het oorverdovend stil met uitzondering van het maandelijkse bericht dat de aansluit planning* een maand is doorgeschoven.
*Let wel voor de uitvoering/ afspraak moet ik bijtijds een verlofdag opnemen en dat gaat dus niet even snel 5 minuten van te voren. En er dus 2 afspraken nodig zijn 1) de aannemer die de kabel naar binnen brengt en 2) de monteur die e.e.a. aansluit.
Het geheel levert een aantal vragen op:
- Hoe zorgt Odido ervoor dat ik ook direct na 01-02-2024 internet (en tv en vast bellen) heb?
anders toch verminderd bereikbaar - Wat is de compensatie voor niet leveren van afgesproken diensten vanaf afgesproken tijdstip?