Beantwoord

Geeb terugbetaling

  • 6 October 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Het is nu al twee maanden geleden dat ik een terugbetaling van €15,91 had moeten ontvangen voor mijn opgezegde TV/Internet-abonnement. Ik heb hierover vier tot vijf keer contact opgenomen, waarbij twee medewerkers beloofden dat ik mijn terugbetaling binnen een week of aan het einde van de maand zou ontvangen. Echter, ik heb de terugbetaling nog steeds niet ontvangen.

Rekeningnummer: TMT1033635558

Kan iemand mij hierbij helpen?!!

icon

Beste antwoord door Cristien 6 October 2023, 17:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Klant-65  Het is niet de bedoeling dat je dubbele een topics opent .
Klik Hier als je een topic kwijt bent klik dan op je forum naam 

 

Beste @Klant-65  Het is niet de bedoeling dat je dubbele een topics opent .
Klik Hier als je een topic kwijt bent klik dan op je forum naam 

 

Beste Cris, het is ook niet de bedoeling dat ik mijn terugbetaling nog niet heb ontvangen, en tot nu toe heeft niemand me geholpen.

Zou je voor mij kunnen nagaan wanneer ik de terugbetaling kan verwachten?