Geen bestelbevestiging ontvangen

  • 1 February 2024
  • 5 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb na een week nog steeds geen bestelbevestiging ontvangen. Alleen een heel vrolijk mailtje met in koeienletters “Je bestelbevestiging komt eraan” , maar die is dus blijkbaar spoorloos geraakt. Meer info op aanvraag.

Hoe zit dit en wanneer ontvang ik deze?

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @HeartyDev 

Super leuk om te lezen dat je voor Odido hebt gekozen, ik zoek graag voor je uit waar de bevestigingsmail blijft. Echter kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in het systeem. Heb je al een Klantnummer ontvangen in de eerste e-mail? Anders kun je deze ook terug vinden op het contract. Wil je het Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, willen toevoegen aan je Community profiel? 

Mocht je het Klantnummer niet kunnen vinden dan mag je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Ik ga dan gelijk voor je aan de slag!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @HeartyDev 

Super leuk om te lezen dat je voor Odido hebt gekozen, ik zoek graag voor je uit waar de bevestigingsmail blijft. Echter kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in het systeem. Heb je al een Klantnummer ontvangen in de eerste e-mail? Anders kun je deze ook terug vinden op het contract. Wil je het Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, willen toevoegen aan je Community profiel? 

Mocht je het Klantnummer niet kunnen vinden dan mag je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Ik ga dan gelijk voor je aan de slag!

Bedankt. Ik heb geen klantnummer ontvangen zowel bij het bestellen niet als in de eerste e-mail, maar ik heb alleen een ordernummer en daarmee heb ik je zojuist een privébericht gestuurd.

Daarnaast goed om te vermelden dat ook het ordernummer niet in de eerste e-mail staat!
Deze kreeg ik alleen op de website te zien direct na het bestellen.

Op mijn laatste terugkoppeling via een privebericht aan @Teresa van Odido heb ik geen reactie meer gekregen.

Is mijn order definitief verdwenen en is het zo eenvoudig als opnieuw bestellen of is er nog een andere oorzaak/oplossing?

Kan iemand mij verder helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HeartyDev, Teresa is deze week niet aanwezig. Zou je mij de gegevens willen doorsturen in een privébericht? Dan kijk ik met je mee! 

Bedankt, ik heb je een privébericht gestuurd.

Reageer