Beantwoord

Geen enkel contact na schouwing

  • 17 October 2022
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste T-Mobile medewerkers,

 

Er heeft een schouwing plaatsgevonden om de locatie van de te installeren glasvezel aansluiting te bepalen. Ik zou hier z.s.m. voor gebeld worden om de kabel daadwerkelijk naar binnen te laten brengen. Nu zijn we een aantal weken verder en het enige wat ik te horen heb gekregen is een sms van een Duitse firma MIH-Gmbh met daarin de verontschuldiging dat de graafwerkzaamheden niet konden plaatsvinden op die dag en dat er een nieuwe afspraak gemaakt zou worden :S. 

Ten eerste is er nooit een afspraak gemaakt en ten tweede krijg ik op geen enkele manier contact met Guidion om daar vragen te stellen (45min + wachttijd aan telefoon) om te janken natuurlijk.

 

Kunnen jullie mij vertellen wat er fout gaat?

 

Nog met vriendelijke groet,

Danny

icon

Beste antwoord door Boris 18 October 2022, 12:06

Bekijk origineel

2 reacties

Ik ben klant van T-mobile.

T-mobile is opdrachtgever voor onderaannemers als Guidion en fiber exploitant Open Dutch
Fiber.

T-mobile laat klanten zelf contact opnemen met onderaannemer en exploitant.

Onderaannemers als ook exploitant zijn niet te bereiken.

DIT KAN TOCH NIET????

Dit zijn zaken waar een T-mobile achteraan moet zitten…

Dit hele forum staat VOL met dezelfde klachten.

Ziet de directie dit niet?

Begin nu toch al te twijfelen of T-mobile uberhaubt wel bezig is met zijn of haar klanten of dat het puur binnenharken en laten stikken is.

 

Reputatie 7

Hi @Danny Z, thanks voor je bericht en welkom op de Community! Ik wil graag ervoor zorgen dat er meer duidelijkheid voor je is. Ik heb daarom direct contact gezocht met onze Glasvezelexperts, welke constant in contact zijn met aannemer en je van de beste update kunnen voorzien. Zij zullen mogelijk telefonisch contact met je opnemen in inlichten over de situatie. We gaan hier direct voor je achteraan! 

Reageer