Beantwoord

Geen enkele update sinds aanvraag glasvezel 8 maanden geleden

  • 20 April 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Ik heb DSL van T-mobile Thuis en had vorig jaar 17-08 glasvezel aangevraagd met kortingsactie prijzen. Sindsdien blijft de status al 8 maanden lang hangen op "In behandeling". Verder heb ik geen bericht in de vorm van e-mail of sms van de installateur.
Ik wil graag weten of de aanvraag goed is binnengekomen en wat eigenlijk de status van de hele situatie is.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 21 April 2023, 10:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Lumines, goed dat je dit topic start! Ik snap je vraag zeker. Weet dat je bestelling voor glasvezel goed is ontvangen. Wij hebben op 23-08-2022 meteen de bestelling doorgegeven aan Open Dutch Fiber, deze partij regelt in jouw straat de aanleg van glasvezel. De kabel is in jouw straat en woning echter nog niet klaar voor gebruik, er moet nog veel gebeuren en is hier Open Dutch Fiber (en de aannemer die zij aansturen) verantwoordelijk voor. Vooral bij hoogbouw kan dit langer duren. Weet dat wij afhankelijk zijn van de planning van deze andere partijen en dus moeten afwachten tot wij het groene licht krijgen dat de vezel gereed is voor gebruik.

Zodra dit het geval is zijn wij aan de beurt en zorgen wij dat je meteen een afspraak kunt maken voor de binnenshuis installatie. Hou de status via My T-Mobile in de gaten, mochten er ontwikkelingen zijn delen we deze hier. Super bedankt voor je geduld! 😄

Reageer